Με τις εκπομπές ρύπων να κρέμονται ως άλλη λαιμητόμος πάνω από τα αυτοκίνητα, κατασκευαστές όπως οι Ferrari, McLaren και Lamborghini μπορούν να πάρουν μια βαθιά ανάσα, μέσω της ελαστικότητας που επέδειξε η Ευρωπαϊκή Ένωση στις περιπτώσεις τους.
Σε μια σπάνια στιγμή διαλλακτικότητας, η Κομισιόν αποφάσισε να δώσει παράταση στις αυτοκινητοβιομηχανίες με όγκο πωλήσεων κάτω των 10.000 μονάδων ετησίως, μέχρι να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα εκπομπών CO2. Η αρχική πρόταση ήθελε κατασκευαστές με πωλήσεις κάτω των 1.000 μονάδων ετησίως να πηγαίνουν πέρα από το 2030, που ορίζεται ως καταληκτική ημερομηνία για την περικοπή 55% στις εταιρικές εκπομπές CO2 και με απώτερο σκοπό το 100% μέχρι το 2035. Ferrari και Lamborghini ήταν οι πρώτες που αντέδρασαν, δηλώνοντας πως κάτι τέτοιο είναι ανέφικτο για κατασκευαστές supercars καθώς θα πρέπει να εξελίξουν από το μηδέν ολόκληρες σειρές μοντέλων, προκειμένου να μειωθούν τα νούμερα στα κείμενα επίπεδα.
Η Ε.Ε. έκανε δεκτά τα αιτήματα των Ιταλών (αργότερα μπήκε και η McLaren στη συζήτηση), επιτρέποντας στις φίρμες που διαθέτουν υπεραυτοκίνητα να προτείνουν κατά μόνας τα όρια εκπομπών ρύπων, αλλά διατηρώντας πάντα τον τελικό λόγο. Η Ferrari μπορεί, δηλαδή, να προτείνει το τάδε όριο εκπομπών ρύπων για τη γκάμα της, αλλά θα πρέπει να λάβει την έγκριση των αρμοδίων οργάνων. Η ανάσα αυτή έχει διάρκεια μέχρι το τέλος του 2035, από την αρχή του οποίου όλα τα νέα μοντέλα θα πρέπει να ανακοινώνονται με μηδενικές εκπομπές CO2. Ενδεχομένως τα supercars να πάρουν και νέα ελαφρυντικά στο τέλος της 13ετίας, τουλάχιστον αναφορικά με το επίπεδο μείωσης CO2 (αντί, ας πούμε, να υποχρεωθούν στο 100%, να πάρουν έναν «αέρα» στο 80%).