To πιο γνωστό Skyline μπορεί να είναι το R34, όμως το R32 είναι ο θεμέλιος λίθος της μυθικής κληρονομιάς που μέχρι σήμερα οικοδομεί το GT-R. Αυτό ήταν που λάνσαρε τον θρυλικό RB26DETT, την ηλεκτρονικά ελεγχόμενη τετρακίνηση, την τετραδιεύθυνση και στο φινάλε, που σχεδιάστηκε ως ανταγωνιστής της Porsche 959! Οι Ιάπωνες είχαν σαν στόχο το γερμανικό supercar, κυρίως στους αγώνες του Group A. Για αυτό και ο κινητήρας απέδιδε 320 ίππους (άλλο που δήλωναν 280) και επιτάχυνε το αυτοκίνητο στο 0-100 χλμ./ώρα σε 4,7 δλ., με την τελική να υπερβαίνει τα 260 χλμ./ώρα.
Το R32 σήμερα είναι από τα πιο κλασικά ιαπωνικά αυτοκίνητα, με τις τιμές να βρίσκονται στα ύψη όχι μόνο στις αγγελίες μεταχειρισμένων, αλλά ακόμα και στις εργασίες αναπαλαίωσης. Η Nismo προσφέρει ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα restoration, αλλά ζητάει το ανάλογο -υψηλότατο- αντίτιμο. Σε συνέχεια του προγράμματος Heritage, που περιλαμβάνει την κατασκευή ανταλλακτικών, το τμήμα ειδικών αποστολών της Nissan εξέλιξε ένα εις βάθος πρόγραμμα ανακατασκευής, που περιλαμβάνει πλήρη αποσυναρμολόγηση του αυτοκινήτου και καθαρισμό του σασί.
Διαβάστε επίσης: Αναπαλαίωση-άθλος για την Alfa Romeo του Μουσολίνι
Στη συνέχεια, το κέλυφος και το πλαίσιο ψεκάζονται με λευκή βαφή και περνούν από τρισδιάστατη σάρωση, προκειμένου να φανερωθούν τυχόν ατέλειες και παραμορφώσεις Εάν βρεθούν, επισκευάζονται. Οι πελάτες μπορούν στη συνέχεια να επιλέξουν να ξεγυμνωθεί σε σημείο αγνού μετάλλου, όπου στη συνέχεια βυθίζεται σε λουτρό ηλεκτροφορητικής εναπόθεσης, για να ενισχυθεί ο χάλυβας και να εξαλειφθούν από τη σκουριά οι επηρεασμένες περιοχές. Κατόπιν εξετάζεται η στρεπτική ακαμψία και τοποθετούνται μεταλλικά φύλλα στο πάτωμα, προκειμένου να βελτιωθεί η ηχομόνωση και να μειωθούν οι κραδασμοί που περνάνε στην καμπίνα. Το αμάξωμα μετά οδηγείται για βαφή, της αρεσκείας του πελάτη.
Παράλληλα με σασί και αμάξωμα, ο εξακύλινδρος εν σειρά διτούρμπινος κινητήρας αποσυναρμολογείται στα εξ ων συνετέθη. Ανακατασκευασμένα ή καινούργια ανταλλακτικά μπαίνουν στη θέση των παλιών, δοκιμάζεται σε πάγκο και μετά επανατοποθετείται στο μηχανοστάσιο. Από ανάλογη διαδικασία αναγέννησης και δοκιμών περνούν τα συστήματα πέδησης, τετρακίνησης και ανάρτησης, ενώ επιθεωρείται ολόκληρη η καλωδίωση και επισκευάζεται ή αντικαθίσταται.
Δείτε ακόμα: Αγωνιστική Mercedes 190E 2.3-16 αναγεννάται
Για το εσωτερικό, οι επιλογές είναι τρεις: είτε τοποθετούνται τα γνήσια υλικά του R32, είτε η Nismo ανακατασκευάζει τα υπάρχοντα ή μπορεί να τοποθετήσει παρόμοιας ποιότητας με αυτά του σημερινού GT-R!
Αφού ολοκληρωθούν όλες οι διεργασίες, το αυτοκίνητο δοκιμάζεται ενδελεχώς πριν παραδοθούν τα κλειδιά στον ιδιοκτήτη. Ο οποίος καλείται να καταβάλλει 45 εκατομμύρια γεν (από 10,3 εκ. γεν πωλείται στην Ιαπωνία το GT-R) για να κάνει καινούργιο το R32 του! Αλλιώς, 357.508 ευρώ! Βέβαια, αυτή είναι η ανώτατη τιμή της πλήρους αναπαλαίωσης. Η Nismo μπορεί να επέμβει σε μεμονωμένους τομείς, κατόπιν παραγγελίας του πελάτη.
Διαβάστε επίσης: Πόσο κάνει το Nissan GT-R στην Ελλάδα;