Οι αναπαλαιώσεις ιστορικών αυτοκινήτων, αλλά και το restomodding, κερδίζουν ολοένα περισσότερους φίλους. Κάτι που αποδεικνύεται από την απήχηση που απολαμβάνουν και τις τιμές που πιάνουν διάφορα projects σε δημοπρασίες. Αυτό που θα δούμε σήμερα, αναμφίβολα θα απασχολήσει πολλούς πάμπλουτους συλλέκτες – όταν ολοκληρωθεί.
Στις 13 Ιανουαρίου 1930, ο Μπενίτο Μουσολίνι παρέλαβε μια ολοκαίνουργια και αστραφτερή Alfa Romeo 6C 1750. Ο Ιταλός δικτάτορας πλήρωσε 60.000 ιταλικές λίρες για να την αποκτήσει, ποσό που με τις σημερινές ισοτιμίες -και πάντα κατά προσέγγιση- ξεπερνά τις 500.000 ευρώ! Δεν αποσαφηνίζεται αν μιλάμε για τη Gran Turismo ή τις Gran Sport/Gran Sport Testa Fissa. Στην πρώτη περίπτωση ο κινητήρας των 1.752 κ.εκ. απέδιδε 55 ίππους και έφτανε στα 125 χλμ./ώρα, ενώ στις άλλες δύο 85 και 102 ίππους με τη χρήση κομπρέσορα (145 και 170 χλμ./ώρα η τελική αντίστοιχα). Έτρεξε σε αρκετούς αγώνες, όμως κάποιες κοινωνικοπολιτικές εξελίξεις στα μέσα με τέλη της δεκαετίας του 30 (βλέπε συμμαχία με Ναζί και Β’ Παγκόσμιος Πόλεμος) την έκλεισαν στο γκαράζ. Από το 1936 και μέχρι το 1945, όταν έληξε η δεύτερη παγκόσμια σύρραξη, η 6C 1750 άλλαξε πολλούς ιδιοκτήτες. Και συνέχισε να το κάνει, περίπου μέχρι τα μέσα των 50’s.
Δείτε ακόμα: Ηδονική Alfa Romeo Giulia GTA 1300 Junior
Τότε λίγοι γνώριζαν την αξία και την καταγωγή του εν λόγω αυτοκινήτου, με τον εκάστοτε ιδιοκτήτη να πειραματίζεται πάνω του. Αφαιρέσεις πάνελ και παρμπρίζ, αντικαταστάσεις τροχών και μηχανικών μερών, όλες αυτές οι μετατροπές έδιναν κι έπαιρναν. Η χάρη της εν λόγω Alfa Romeo έφτασε μέχρι τη Σομαλία. Στα έγκατα της Αφρικής την ανακάλυψε το συνεργείο αναπαλαιώσεων Thornley Kelham, την μετέφερε στη Μεγάλη Βρετανία και ξεκίνησε τον άθλο που ακούει στο όνομα «δεύτερη νιότη».
Διαβάστε επίσης: Απίστευτο time lapse video με την αναπαλαίωση Porsche 911!
Όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες, η Μιλανέζα παρουσιάζεται εξόχως ταλαιπωρημένη. Σκουριά έχει καλύψει το μεγαλύτερο μέρος του αμαξώματος, από το οποίο όπως είπαμε λείπουν πολλά κομμάτια. Δεδομένου ότι πρόκειται για κατασκευή του ’30, καταλαβαίνει κανείς πόσο δύσκολη είναι η εύρεση ανταλλακτικών. Ο εκ των ιδρυτών του γκαράζ, Simon Thornley, δηλώνει χαρακτηριστικά πως «μιλάμε για εξαρτήματα που δεν έχει ούτε η ίδια η Alfa Romeo»! Όμως δηλώνει ακόμα περισσότερο αποφασισμένος να ολοκληρώσει την αναγέννηση της 6C 1750, καθώς «η Ιστορία του αυτοκινήτου πρέπει να διατηρείται σε ακέραια μορφή».