Ουδέν αυτοκίνητο κρυπτόν υπό τον ήλιο των ανακλήσεων. Εξαίρεση δεν αποτελεί ούτε η νέα Countach, η οποία καλείται στα εξουσιοδοτημένα συνεργεία για το φόβο των «ιπτάμενων» καλυμμάτων κινητήρα.
Σύμφωνα με τα στοιχεία του National Highway Traffic Safety Administration (NHTSA) οι γυάλινες περσίδες στο κέντρο του καλύμματος, που αφήνουν σε κοινή θέα τον mild hybrid ατμοσφαιρικό V12 των 6.5 λίτρων, μπορεί να αποκολληθεί από το υπόλοιπο πάνελ και να εκτοξευθεί στον αέρα, δημιουργώντας κινδύνους ατυχήματος για τα οχήματα που ακολουθούν και γεμίζοντας το δρόμο με συντρίμμια. Μέχρι στιγμής έχει καταγραφεί ένα περιστατικό, στο μουντιαλικό Κατάρ, όπου μια από τις 4 περσίδες εγκατέλειψε τη θέση της ενώ το αυτοκίνητο κινούταν, ευτυχώς δίχως να προκαλέσει περαιτέρω προβλήματα.
Το περιστατικό οδήγησε σε έρευνα της Lamborghini, η οποία τελικά εντόπισε το πρόβλημα στον προμηθευτή. Το NHTSA με τη σειρά του προχώρησε στην προληπτική ανάκληση 9 Countach στις Η.Π.Α., όπου τα καλύμματα των κινητήρων θα ελεγχθούν και αν κριθεί απαραίτητο, θα αντικατασταθούν. Να υπενθυμίσουμε πως η Countach LPI 800-4 κρύβει 814 ίππους και 755 Nm κάτω από αυτό το κάλυμμα, επιταχύνοντας στα πρώτα 100 χλμ./ώρα εντός 2,8 δλ., στα πρώτα 200 χλμ./ώρα σε 8,6 δλ. και φτάνει μέχρι τα 355 χλμ./ώρα. Με άλλα λόγια, δεν είναι για να της φεύγουν κομμάτια δεξιά-αριστερά, χώρια το γεγονός ότι κοστίζει 2,34 εκατ. ευρώ.