Η Alfa Romeo έχει βάλει στόχο να πιάσει κορυφή στα premium segments, αρχής γενομένης από την Tonale. Ένα μοντέλο που η μιλανέζικη φίρμα έχει ανάγκη να πετύχει πρωτίστως εμπορικά, αλλά και σε όλα τα επίπεδα. Η ποιότητα και η τεχνολογία συμπεριλαμβάνονται στους τομείς όπου καλείται να διαπρέψει, με τον CEO της εταιρίας να δίνει το στίγμα.
O Jean-Philippe Imparato δεν φείδεται δηλώσεων και ανακοινώσεων, ιδίως αναφορικά με τους στόχους της Alfa Romeo. Ο Γάλλος ξεχωρίζει από τους τεχνοκρατικά ομογενοποιημένους διευθύνοντες συμβούλους, χάρις στο προσιτό ύφος του και το γεγονός πως δεν διστάζει να θέτει στάνταρ βάσει ανταγωνισμού. Για παράδειγμα, έχει ήδη αναφέρει πως θέλει να μοιάσει η Alfa στην BMW από πλευράς οργανογράμματος και προσανατολισμού γκάμας. Τώρα χρησιμοποιεί έναν άλλο ανταγωνιστή, προκειμένου να δείξει τον ορίζοντα που θέλει να κινούνται ποιοτικά από εδώ και στο εξής τα προϊόντα της φίρμας του. Ποιος είναι αυτός; Όχι κάποιος από το παραδοσιακό γερμανικό λόμπι (Audi, BMW, Mercedes), αλλά ο πιο επιτυχημένος «εξωσχολικός» απέναντί του.
«Σημείο αναφοράς για την ποιότητα είναι η Lexus» είπε ο Imparato κατά τη διάρκεια πρόσφατης συνέντευξης, στη λίμνη Κόμο, και συνέχισε: «Ήθελα η Tonale να είναι τέλεια από την πρώτη μέρα της επίσημης πρεμιέρας της». Το δεύτερο σκέλος αναφέρεται στις καθυστερήσεις που έπληξαν το λανσάρισμα του ιταλικού C-SUV, καθώς ο JPI απαιτούσε ριζικές αναβαθμίσεις στο αυτοκίνητο και ιδίως στο plug-in υβριδικό σύνολο. Στο θέμα με την ποιότητα επιπέδου Lexus, τώρα, το μόνο σίγουρο είναι πως η Alfa Romeo καλείται να καλύψει αρκετά μεγάλη απόσταση. Ενδεικτικά, στην τελευταία έρευνα της J.D. Power κατέλαβε την 30η θέση σε σύνολο 33, με 245 προβλήματα ανά 100 αυτοκίνητα. Εκ διαμέτρου αντίθετη η παρουσία της Lexus, με 159 προβλήματα ανά 100 αυτοκίνητα και 6η θέση.