H Alfa Romeo είχε δεσμευτεί πως θα δραστηριοποιείτο με την εξέλιξη sportscar ή supercar, μόλις έβαζε τα οικονομικά της σε μια σειρά. Από τη στιγμή που αυτό επετεύχθη και οι Ιταλοί ανακοινώνουν περήφανα (κι ανακουφισμένοι) νούμερα κερδοφορίας, θα πρέπει να τηρήσουν την υπόσχεσή τους. Δια χειλιών του CEO τους, θα το κάνουν μέσα στο επόμενο έτος!
Ο Jean-Philippe Imparato μίλησε στο βρετανικό Autocar και επαναεπιβεβαίωσε (γιατί πρώτη φορά το έκανε στα μέσα του Αυγούστου) πως η μιλανέζικη φίρμα σκοπεύει να κατασκευάσει υπεραυτοκίνητο, με το «πράσινο φως» για την έναρξη της εξέλιξης να δίνεται εντός του 2023. Λεπτομέρειες, όπως είναι φυσικό, δεν υπάρχουν ακόμα, όμως ο Imparato υπαινίχθηκε πως το αυτοκίνητο θα βασίζεται εξ ολοκλήρου σε πλατφόρμα της Alfa Romeo, αντί να μοιράζεται μηχανικά μέρη με τη Maserati MC20 (όπως είχε ακουστεί παλιότερα): «Από το 1969 και τη Spider (σ.σ. τη Series I) έχει να εξελιχθεί Alfa Romeo σε εξ ολοκλήρου δικό της σασί. Θα ήταν πολύ ωραίο να το ξανακάνουμε» ανέφερε χαρακτηριστικά ο Imparato.
Μικρή παρένθεση για τις απαραίτητες διευκρινήσεις στη δήλωση του Γάλλου. Η εξαιρετική πλατφόρμα Giorgio, που σήμανε την επιστροφή της Giulia, εξελίχτηκε από την FCA -όχι την ίδια, την Alfa- και χρησιμοποιείται πέραν των Giulia/Stelvio, από τη Maserati Grecale και το Jeep Grand Cherokee. Η 8C Competizione του 2007 βασιζόταν στη Maserati GranTurismo, η οποία με τη σειρά της μοιραζόταν στοιχεία με την Quattroporte. Ο Imparato, πάντως, ξέχασε την 4C, που εξελίχθηκε από τους μηχανικούς της Alfa Romeo και πάτησε στο ανθρακονημάτινο σασί, που οι ίδιοι σχεδίασαν (η συναρμολόγηση, ωστόσο, γινόταν στο εργοστάσιο της Maserati, οπότε ούτε εδώ είχαμε «100% Alfa»).
Αν όλα πάνε καλά, το «ΟΚ» θα δοθεί τον ερχόμενο Μάρτιο. Οι πληροφορίες είναι αρκετά συγκεχυμένες για το ποιόν του αυτοκινήτου, καθώς το μόνο σχετικά σίγουρο είναι πως θα φοράει τον 2.9 V6 twinturbo της Giulia GTA (εξ ου και το ανάλογο rendering, από το Auto Discoveries). Οι προ μηνών φήμες περί εξέλιξης του υπεραυτοκινήτου σε συνεργασία με τη Sauber πήγαν περίπατο, καθώς Ιταλοί και Ελβετοί «τα έσπασαν» μετά την απόφαση των δεύτερων να συμπορευτούν με την Audi, για την είσοδο των Γερμανών στη Formula 1.