Η Alfa Romeo, όπως και ολόκληρη η FCA, βρίσκεται σε φάση αναδιοργάνωσης μετά το πέρασμα στην εποχή Stellantis. Οι Ιταλοί έχουν νέο αφεντικό, το οποίο ανέλαβε καθήκοντα με άγριες διαθέσεις. Αλλά έχει και τον καλό του λόγο.
Ο Jean-Philippe Imparato ξεκίνησε τη θητεία του στο Μιλάνο «τρενάροντας» την παρουσίαση της Tonale και προαναγγέλοντας το τέλος της πίσω κίνησης, για χάρη των ηλεκτρικών. Ριζικές και δύσπεπτες αλλαγές, μονομιάς. Ωστόσο, ο Γάλλος σημειώνει και τα θετικά της νέας του εταιρίας. Σύμφωνα με το Automotive News, δηλώνει πως από πλευράς ποιότητας τόσο η Giulia, όσο και η Stelvio, βρίσκονται στο ίδιο επίπεδο με τους Γερμανούς ανταγωνιστές. Ένας «καημός» της Alfa, που ξεκίνησε με την 159 και έβαλε σε κίνδυνο μέχρι το οικονομικό μέλλον της εταιρίας.
Η πρόκληση για τον Imparato τώρα, είναι να διατηρήσει αυτή την ποιότητα με μείωση του κόστους. Η εξαιρετική πλατφόρμα Giorgio, που ευθύνεται για την ποιοτική αναβάθμιση των ιταλικών μοντέλων, είναι πανάκριβη. Για αυτό και αποφασίστηκε η μελλοντική της απόσυρση, προς όφελος της ανάπτυξης EV οχημάτων. Κίνηση επιβεβλημένη, κατά τον Γάλλο, λόγω των ολοένα αυστηρότερων εκπομπών ρύπων και τη μεταστροφή της αυτοκινητοβιομηχανίας στο ρεύμα. Και λογική, θα συμπληρώσουμε, καθώς αν ο ανταγωνισμός παρουσιάζει συνεχώς ηλεκτρικά κι εσύ δεν έχεις ούτε ένα, τότε ρισκάρεις δίχως αύριο.
Ο πρώην επικεφαλής της Peugeot προσανατολίζεται επίσης στην παρουσία της Alfa, σε δημοφιλής κατηγορίες. Τα compact crossover, για παράδειγμα, αποτελούν «φιλέτο». Για αυτό και ετοιμάζεται ένα μοντέλο κάτω από την Tonale, ονόματι Brennero, ενώ δεν αποκλείεται και η επιστροφή της Giulietta.