Οι ενδοοικογενειακές διαμάχες δεν είναι ασύνηθες φαινόμενο στην αυτοκινητοβιομηχανία. Ειδικά στις μεγάλες, όπως του VW Group, τα καβγαδάκια δεν θα μπορούσαν να λείπουν. Ήδη έχει σημειωθεί επεισόδιο μεταξύ VW και Skoda. Τώρα ήταν η σειρά της Audi.
Σύμφωνα με το γερμανικό περιοδικό Autovisie, το Βόλφσμπουργκ ήταν πολύ «ζεστό» με το ενδεχόμενο τοποθέτησης του 2.5άρη πεντακύλινδρου TFSI των RS 3/RS Q3/TT RS στο μηχανοστάσιο του νέου Golf R. Το Ίνγκολσταντ, αντίθετα, ήταν «παγωμένο». Με το που έπεσε στο τραπέζι η ιδέα για Golf R με το μοτέρ του RS 3, η Audi έριξε ένα μεγαλοπρεπέστατο «άκυρο» στη VW και την άφησε να εργάζεται στην εξέλιξη του 2λιτρου TSI. Ο οποίος, θα βρίσκεται στα 333 άλογα – 23 περισσότερα από το απερχόμενο και 77 λιγότερα από το RS 3.
Δείτε ακόμα: VW Golf R 360 PS τα βάζει με Audi RS 3 (+video)
Φημολογία περί αναβάθμισης του κορυφαίου Golf και εμφυλίου με το αντίστοιχο A3 είχε κυκλοφορήσει πέρσι, όταν ακουγόταν πως εξελισσόταν ένα R Plus 400 ίππων. Η φήμη αυτή δεν διαψεύστηκε, ούτε επιβεβαιώθηκε. Από ό,τι φαίνεται, πάντως, υπήρχε πολύ σοβαρή βάση καθώς η «ΦαουΒε» όντως ήθελε να αναμείξει τα δυο μοντέλα. Ο «ξενοδόχος», όμως, είχε διαφορετική άποψη.
Διαβάστε επίσης: VW: «Πραγματική μηχανή οδήγησης το νέο Golf R»
Πηγή της Audi ήταν σαφέστατη στις δηλώσεις της: «Δεν υπήρχε περίπτωση να πούμε ναι στη VW. Το Golf R είναι ανταγωνιστής του RS 3. Δεν είναι όπως τα Donkervoort D8 GTO και KTM X-Bow, που χρησιμοποιούν τον 2.5 TFSI. Εκεί μιλάμε για εντελώς διαφορετικής προσέγγισης και περιορισμένης παραγωγής κατασκευές, που ενισχύουν το πρεστίζ της Audi με την αξιοποίηση του 5κύλινδρου». Οπότε, η μόνη λύση για να δούμε ένα πιθανολογούμενο R Plus είναι η βελτίωση του 2λιτρου TSI. O κλάδος της βελτίωσης, πάντως, έχει κάνει πράξη το όραμα Golf R με κινητήρα RS 3