Οι τιμές του Toyota Yaris δέχτηκαν πρόσφατα μια αύξηση 500 ευρώ σε όλες τις εκδόσεις εξοπλισμού και κινητήρων. Ωστόσο και πάλι παραμένει από τα πιο προσιτά αυτοκίνητα της κατηγορίας, τόσο με το μοτέρ βενζίνης 1.5 λτ. 125 hp, όσο και με το 1.5 Hybrid 116 hp, αποτελώντας το φθηνότερο φουλ υβριδικό της αγοράς.
Τον περασμένο Ιούλιο η Toyota συρρίκνωσε τις εκδόσεις του 1.5 λτ. 125 hp, καθώς αφαιρέθηκαν τα φθηνότερα Yaris Active Steel και Active και τώρα προσφέρεται στα δύο επίπεδα εξοπλισμού Active Plus και Style, με νέες τιμές από 19.570 ευρώ και 20.490 ευρώ αντίστοιχα. Το υβριδικό κοστίζει τώρα από 20.380 ευρώ στην αρχική έκδοση Active, ενώ από εκεί και πέρα διατίθεται σε τέσσερα ακόμα επίπεδα εξοπλισμού. Οι τιμές του διαμορφώνονται τώρα ως εξής:
- Yaris 1.5 λτ. 125 hp Active Plus: από 19.570 ευρώ
- Yaris 1.5 λτ. 125 hp Style: από 20.490 ευρώ
- Yaris 1.5 Hybrid 116 hp Active: από 20.380 ευρώ
- Yaris 1.5 Hybrid 116 hp Active Plus: από 21.940 ευρώ
- Yaris 1.5 Hybrid 116 hp: Style από 23.080 ευρώ
- Yaris 1.5 Hybrid 116 hp Chic: από 24.290 ευρώ
- Yaris 1.5 Hybrid 116 hp Chic Bi-Tone: από 24.830 ευρώ
Όσον αφορά τον εξοπλισμό του φθηνότερου Yaris 1.5 125 hp Active Plus των 19.570 ευρώ, ανήκουν τα εξής: 8 αερόσακοι • Αυτόματο φρενάρισμα • Υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας • Αναγνώριση σημάτων κυκλοφορίας • Οθόνη 8 ιντσών • Προβολείς ομίχλης LED • Αισθητήρες φωτός και βροχής • Ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός – πίσω • Ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι καθρέπτες • Air condition • Ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών. Στο Yaris 1.5 125 hp Style περιλαμβάνονται ακόμα αυτόματος κλιματισμός, 6 ηχεία (αντί 4), ατμοσφαιρικός φωτισμός εμπρός, φιμέ τζάμια πίσω και κουμπί εκκίνησης κινητήρα.
Πλουσιοπάροχος είναι ο στάνταρ εξοπλισμός και στο Yaris 1.5 Hybrid 116 hp Active, αφού ενσωματώνει όλα τα προαναφερθέντα συστήματα ασφαλείας, υποβοήθησης του οδηγού και συνδεσιμότητας (στάνταρ οθόνη 7 ιντσών), μαζί με air condition, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, ηλεκτρικούς καθρέπτες και ζάντες αλουμινίου 15 ιντσών.
Το αμιγώς βενζίνης 3κύλινδρο ατμοσφαιρικό μηχανικό σύνολο των 1.5 λίτρων έχει αρκετή δύναμη, αποδίδοντας 125 ίππους και 153 Nm ροπής. Εμφανίζει πολύ καλή ελαστικότητα σε ρυθμούς πόλης και εξασφαλίζει γρήγορες επιταχύνσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 9 δλ.). Ωστόσο, σε ανοιχτούς δρόμους δεν έχει τη ροπή από τις χαμηλές στροφές των turbo downsized, που σημαίνει ότι σε ανηφορικά τμήματα ο οδηγός θα κατεβάσει ταχύτητες για να κρατήσει το ρυθμό. Στα θετικά του γνωρίσματα ανήκει και η χαμηλή κατανάλωση (δοκιμής) των 6,8 λτ./100 χλμ.
Το υβριδικό σύνολο με τη συνδυαστική ισχύ 116 ίππων αποτελείται από το βενζινοκινητήρα των 1.5 λτ. 92 hp και 120 Nm και το ηλεκτρικό μοτέρ των 80 hp και 141 Nm. Η επιτάχυνση στα 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 9,7 δλ. και η μετάδοση στους εμπρός τροχούς γίνεται μέσω του e-CVT κιβωτίου. Μεγάλο προσόν είναι η πολύ χαμηλή μεικτή κατανάλωση των μόλις 4,5 λτ./100 χλμ. σε πραγματικές συνθήκες.