Το Renault Clio RS 4ης γενιάς ήταν ένα καλοστημένο μικρό μοντέλο, το οποίο όμως δεν είχε ενθουσιάσει στο μέγιστο βαθμό τους λάτρεις της σπορ οδήγησης λόγω της έλλειψης χειροκίνητου κιβωτίου που θα αναδείκνυε ακόμα περισσότερο το σπορτίφ προφίλ του.
Δείτε ακόμα: Αυτό είναι το πιο «κακό» Renault Clio RS της Ιστορίας (+video)
Να υπενθυμίσουμε ότι στο Clio RS Trophy ο 1.6 λτ. τούρμπο των 220 ίππων σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη των 6 σχέσεων προσέφερε επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 6,6 δλ. και η τελική ταχύτητα έφτανε τα 235 χλμ./ώρα.
Οι εικόνες που βλέπετε παραπάνω μπορεί να μοιάζουν με πραγματικές, ωστόσο αποτελούν ψηφιακή δημιουργία του ανεξάρτητου σχεδιαστή Hugo Silva ο οποίος προσέδωσε στο «καυτό» μικρό hatchback μοντέλο ένα ακραίο παρουσιαστικό, θυμίζοντας περισσότερο αγωνιστική έκδοση του Clio RS.
Διαβάστε επίσης: Renault Clio RS έμαθε τι θα πει «πράσινη κόλαση» (+video)
Στο bodykit του Clio RS ξεχωρίζουν οι νέοι φουσκωμένοι προφυλακτήρες, το ρυθμιζόμενο splitter, τα ανθρακονημάτινα canards, αλλά και τα νέα φτερά, που αυξάνουν τρομερά το πλάτος του αμαξώματος. Στο πίσω μέρος του Clio διακρίνεται η τεράστια αεροτομή, αλλά και ο εμφατικός διαχύτης. Μάλιστα, στους πιο… παλιούς το πίσω μέρος του Clio θα θυμίσει το 6κύλινδρο Clio, με τον κινητήρα τοποθετημένο στο πίσω μέρος. Το αγωνιστικό προφίλ του γαλλικού μοντέλου συμπληρώνεται από τις ζάντες με τον ιδιαίτερο σχεδιασμό και το μονό μπουλόνι.