Τον τελευταίο καιρό, τα «χτυπήματα» από την Bugatti είναι αλλεπάλληλα. Το πιο πρόσφατο είναι η Centodieci, η oποία αποτίνει φόρο τιμής στην EB110 και κοστολογείται στα 8 εκατ. ευρώ για αυτό. Βέβαια La Voiture Noire δεν είναι, για την αγορά της οποίας χρειάστηκαν 16,5 εκατ. ευρώ! Καμία τους, όμως, δεν πλησιάζει ούτε κατά διάνοια μια Bugatti από την δεκαετία του 30, της οποίας η αξία εκτιμάται σε περισσότερα από 100 εκατ. ευρώ! Αλλά εδώ και σχεδόν 80 χρόνια, η τύχη της αγνοείται!
To 1934 o Jean Bugatti παρουσίασε την Type 57. Ένα από τα πιο εμβληματικά τετράτροχα όλων των εποχών. Η έκδοση SC Atlantic αποτελεί το απαύγασμα της αισθητικής και της vintage λαγνείας, ούσα και απίστευτα σπάνια: μόλις 4 κατασκευάστηκαν, ειδικά στο παράγωγο La Voiture Noire. Μία -και η πρώτη εξ αυτών- άνηκε στον ίδιο τον Bugatti. Η άλλη βρίσκεται στο γκαράζ του σχεδιαστή μόδας Ralph Lauren, η τρίτη πουλήθηκε το 2013 για 40 εκατ. δολάρια και η τέταρτη κοσμεί το μουσείο της εταιρίας. Το κλου της υπόθεσης περικλείεται στην πρώτη.
Δείτε ακόμα: Έτσι είναι τα 420 χλμ./ώρα μέσα από την Bugatti Chiron (+video)
Μέχρι το 1939, ο πρωτότοκος γιος του Ettore οδηγούσε το δημιούργημά του ανά τακτά χρονικά διαστήματα. Τότε σκοτώθηκε σε τροχαίο δυστύχημα, όμως η Type 57 του επιβίωσε. Από τους Ναζί, ωστόσο, δύσκολα θα την γλίτωνε. Οπότε όταν τα γερμανικά στρατεύματα εισέβαλαν στην Αλσατία, οι εργαζόμενοι του εργοστασίου έκρυψαν το αυτοκίνητο. Τελικώς η μονάδα παραγωγής μεταφέρθηκε στο Μπορντό και μεταποιήθηκε, ώστε να κατασκευάζει ανταλλακτικά για τα άρματα μάχης και πυρομαχικά. Αυτό έγινε το 1940. Κοντά 8 δεκαετίες αργότερα, η…Bugatti του Bugatti δεν έχει ανακαλυφθεί!
Ούτε η ίδια η οικογένεια δεν γνωρίζει τι έχει απογίνει, καθώς την έχουν αναζητήσει τόσο ένας εγγονός του Jean, όσο και ο γαμπρός του (του εγγονού). Αποτέλεσμα, όμως, κανένα. Η πρώτη Type 57 SC Atlantic, λοιπόν, που ήταν και το προσωπικό αυτοκίνητο του ίδιου του Bugatti, βρίσκεται κάπου στον κόσμο. Πιο σημαντικό, όμως, είναι το ποσό των χρημάτων που δυνητικά την συνοδεύει.
Διαβάστε επίσης: Μια γυναίκα εξελίσσει την Bugatti Divo!
Όπως αναφέραμε, το 2013 μια La Voiture Noire άλλαξε χέρια για 40 εκατ. δολάρια. Μέχρι πέρσι διατηρούσε τον τίτλο του ακριβότερου αυτοκινήτου όλων των εποχών, όταν μια Ferrari 250 GTO του 1963 την ξεπέρασε, φτάνοντας τα 60 εκατ. ευρώ. Η συλλεκτική Bugatti, όμως, μπορεί να φτάσει πιο ψηλά. Σε στρατοσφαιρικά επίπεδα, για την ακρίβεια. Κάποια στιγμή μετά την πώληση του ενός εκ των τριών «Μαύρου Αυτοκινήτου», ένας ζάπλουτος συλλέκτης ήρθε σε επικοινωνία με τον Ralph Lauren προκειμένου να αγοράσει την δική του Type 57 (αυτή που βλέπουμε στις φωτογραφίες). Φημολογείται ότι του προσέφερε 100 εκατ. δολάρια, με τον Αμερικανό να αρνείται για δυο λόγους: αφενός γιατί δεν ενδιαφερόταν να την πουλήσει, αφετέρου γιατί θεώρησε πως στο μέλλον μπορεί να «πιάσει» ακόμα περισσότερα!
Κάτι που σημαίνει πως αυτόματα, η ασύγκριτα μεγαλύτερη ιστορική αξία της Type 57 του Bugatti εκτινάσσει το αντίτιμο πάνω από αυτό το ποσό. Αρκεί να βρεθεί!