Οι Έλληνες έχουν μια μακρόχρονη εκτίμηση στα αυτοκίνητα της Nissan, από την εποχή του πολύ δημοφιλούς Sunny, έως το σύγχρονο best seller της ιαπωνικής μάρκας, το Qashqai. Τις δεκαετίες του ΄80 και του ΄90 μεσουράνησε με το Sunny, το οποίο ήταν το αγαπημένο αυτοκίνητο της ελληνικής οικογένειας, γιατί κατασκευάζονταν και από ελληνικά χέρια.
Η μεγάλη αλλαγή έγινε με το πιο στρογγυλεμένο Sunny N14 που παράχθηκε μεταξύ 1990-1995 και άλλαξε τελείως σε εμφάνιση από τον πιο τετραγωνισμένο, αλλά επίσης δημοφιλή προκάτοχό του. Το σεντάν μαζί με το πιο πρακτικό Liftback σημείωσαν μεγαλύτερη ζήτηση, ενώ οι πιο νέοι προτιμούσαν το 3θυρο και οι πιο «θερμόαιμοι» το GTI-R.
Σήμερα κάποια Sunny αυτής της γενιάς κυκλοφορούν ελάχιστα, όπως λίγα είναι και αυτά που πωλούνται. Το συγκεκριμένο του 1994 τραβάει το ενδιαφέρον γιατί έχει λίγα χιλιόμετρα. Σύμφωνα με την αγγελία του εμπόρου από τη Γερμανία, έχει διανύσει μόλις 45.200 χιλιόμετρα. Σίγουρα κάποιοι θα τα αμφισβητήσουν, παρόλα αυτά με μια προσεκτική ματιά φαίνεται ότι η χρήση που του έχει γίνει είναι λίγη. Για παράδειγμα το τιμόνι δεν έχει γίνει λείο, οι επενδύσεις των καθισμάτων δεν έχουν φθορές και γενικά το αμάξωμα και το εσωτερικό του φαίνονται σε πολύ καλή κατάσταση από τις φωτογραφίες. Όσο για τον εξοπλισμό του, πέρα από κεντρικό κλείδωμα και υδραυλικό τιμόνι, δεν έχει κάτι άλλο. Όμως συνοδεύεται με πλήρες ιστορικό service.
Την κίνησή του αμαξώματος των 4.230 χλστ. μήκους και βάρους 990 κιλών, αναλαμβάνει το 1.4 λτ. 16βάλβιδο μηχανικό σύνολο των 75 ίππων και 112 Nm ροπής. Ο εν λόγω κινητήρας προσφέρει επιτάχυνση στα 0-100 χλμ./ώρα σε 13,3 δλ. και τελική ταχύτητα 167 χλμ./ώρα. Όσο για την τιμή του, ζητείται το ποσό των 3.799 ευρώ. Ίσως να είναι μια καλή ευκαιρία για όσους θέλουν να θυμηθούν τα νιάτα τους ως παιδιά στο πίσω κάθισμα, ή ως νέοι οδηγοί που έκαναν τα πρώτα τους χιλιόμετρα με ένα τέτοιο Sunny.