Η Porsche 911 Turbo S είναι αυτή τη στιγμή ο απόλυτος κυρίαρχος της κόντρας. Έχει κερδίσει οτιδήποτε την προκάλεσε, ακόμα κι αν μιλάμε για McLaren 720S, Lamborghini Aventador SVJ και Ferrari 812 Superfast. Με τέτοιο παλμαρέ, τόσο σύντομα κιόλας (πριν 6 μήνες παρουσιάστηκε η 992 Turbo S), μπορεί να ακούγεται απίστευτο όμως η Ferrari F8 Tributo κατεβαίνει σαν αουτσάιντερ στην αναμέτρηση!
Διαβάστε επίσης: H Porsche 911 Turbo S ρίχνει στην 918 Spyder! (+video)
Ή, για να είμαστε ακριβείς, θα κατέβαινε σαν αουτσάιντερ αν είχε αντίπαλο την κανονική 911 Turbo S. Στο video που θα παρακολουθήσουμε όμως, έχουμε την Cabriolet. Και κάπου εδώ ξεκινάει ο «χαμός». Για να μην μακρηγορούμε, έγιναν δυο κόντρες. Και στις δύο, κέρδισε η Ferrari. Βάσει τεχνικών χαρακτηριστικών, δεν είναι παράξενο: 3.9 V8 twinturbo 720 ίππων και 770 Nm για 1.435 κιλά, 0-100 χλμ./ώρα σε 2,8 δλ. και τελική 340 χλμ./ώρα. Η 992 Turbo S Cabriolet αποδίδει 650 ίππους και 800 Nm μεν, όμως ζυγίζει 70 κιλά παραπάνω από την Coupe και 275 από την F8. Αυτή ακριβώς η διαφορά Coupe-Cabriolet, συνιστά την κυριότερη πηγή διαμαρτυριών στα σχόλια κάτω από το video του 888MF.
Η άλλη, αφορά τις ικανότητες των οδηγών. Τόσο η Turbo S, όσο και η Tributo είναι αυτοκίνητα που ολοκληρώνουν το 400άρι λίγο πάνω από τα 10 δλ. Τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 2,7 και 2,9 δλ. αντίστοιχα βάσει εργοστασίου, όμως στην πραγματικότητα τα δυο αυτοκίνητα έχουν μετρηθεί ταχύτερα. Εδώ, η Ferrari θέλει 3 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και η Porsche 3,1. Τα αίτια εντοπίζονται στις κακές εκκινήσεις, με αυτή από τον οδηγό της 992 -ειδικά στην 2η μάχη- να είναι παράδειγμα προς αποφυγή.
Δείτε ακόμα: M8 «σβήνει» RS 6, Panamera και E63 (+video)
Οι πιο φανατικοί φίλοι της Porsche -και λάτρεις της συνωμοσιολογίας- κατηγορούν το κανάλι του YouTube για «στήσιμο» της κόντρας, αναφέροντας πως στην 1η κόντρα η Turbo S είναι μπροστά και ξαφνικά η F8 την περνάει σαν σταματημένη – όπερ εστί, ο οδηγός της άφησε το γκάζι για να διαμορφώσει το αποτέλεσμα! Εσείς τι λέτε; Κανονική ή «σικέ» η νίκη της Ferrari;