Ήταν 1978 όταν η Mitsubishi παρουσίασε το L200, το πρώτο της αγροτικό αυτοκίνητο ή pickup αν θέλετε. Ένα αυτοκίνητο το οποίο έκανε παγκόσμια καριέρα με διάφορες ονομασίες, αναλόγως αγοράς, όπως Rodeo, Magnum, Colt, Triton, Cyclone, Mighty Max και Strada.
Δείτε ακόμη: Σωστή προθέρμανση και σβήσιμο του κινητήρα
Από την πρώτη του γενιά, το Mitsubishi L200 προσέφερε εντυπωσιακή ικανότητα μεταφοράς φορτίου ενός τόνου, την οποία συνδύαζε με αξιοπιστία και ευκολία χρήσης. Χαρακτηριστικά που σύντομα το έκαναν δημοφιλές.
Το 1980 η ιαπωνική μάρκα στηριζόμενη στη μακρόχρονη τεχνογνωσία της στην τετρακίνηση πρόσθεσε μία έκδοση 4×4 στην οικογένεια του L200, το οποίο όπως λέει η ίδια, αργότερα αποτέλεσε τη βάση για τα σύγχρονα 4WD οχήματά της οδηγώντας στα Pajero και Delica.
Οι πλατφόρμες πρώτης και δεύτερης γενιάς του Mitsubishi L200, κατασκευάζονταν κατά κανόνα στο εργοστάσιο της Mitsubishi Motors στο Ohe. Από το μοντέλο τρίτης γενιάς και μετά (1995), η παραγωγή συγκεντρώνεται στο εργοστάσιο Laem Chabang στην Ταϊλάνδη, από όπου εξάγεται το αυτοκίνητο σε όλο τον κόσμο. Τώρα είναι το μεγαλύτερο εργοστάσιο της Mitsubishi Motors, όπου παράγονται πάνω από 400.000 οχήματα το χρόνο.
Το Mitsubishi L200 εκτός των άλλων, είναι ένα σημαντικό αυτοκίνητο, καθώς έδωσε το DNA του και σε μοντέλα άλλων εταιρειών. Συγκεκριμένα, πωλήθηκε με τα σήματα της Dodge, της Plymouth, της Ram και της Fiat. Η τελευταία είναι και η πιο πρόσφατη rebadged εκδοχή του και αφορά στην ευρωπαϊκή αγορά που κάνει καριέρα ως Fullback.
1η γενιά L200
Παρουσιάζεται τον Σεπτέμβριο του 1978 στην Ιαπωνία. Η μοναδική έκδοση αμαξώματος είναι single cab (μονοκάμπινο). Πηγή ισχύος είναι ένας 2.0 λτ. βενζινοκινητήρας, μία έκδοση 2.6 λτ. για τη Β. Αμερική και ένας 1.6 λτ. για την Ιαπωνία και άλλες περιοχές. Ένας 2.3 λτ. diesel διατίθεται για γενικές εξαγωγές. To 1980 αποκτά τετρακίνηση AWD.
2η γενιά L200
Παρουσιάζεται το Μάρτιο του 1986 εντελώς αλλαγμένη και με τρεις τύπους αμαξώματος: Single Cab, Club Cab, Double Cab με κοντό και μακρύ μεταξόνιο για το Single Cab. Διατίθεται δικίνητη ή τετρακίνητη με βενζινοκινητήρες 2.0 λτ. και 2.6 λτ. και 2.5 λτ. πετρελαίου.
3η γενιά L200
Παρουσιάζεται τον Νοέμβριο του 1995. Η παραγωγή συγκεντρώνεται στο εργοστάσιο της μάρκας στην πόλη Laem Chabang της Ταϊλάνδης, από όπου εξάγεται σε όλο τον κόσμο. Οι τρεις τύποι αμαξώματος περιλαμβάνουν Single Cab, Club Cab και Double Cab για εξαγωγές. Οι κινητήρες του είναι 2.5 λτ. ή 2.8 λτ. diesel. Το 4WD εφοδιάζεται με το καινοτόμο σύστημα «Easy Select 4WD».
4η γενιά L200
Παρουσιάζεται τον Αύγουστο του 2005 στην Ταϊλάνδη. Στη συνέχεια, ξεκινούν διαδοχικά πωλήσεις σε άλλες αγορές σε τρεις τύποι αμαξώματος, Single Cab, Club Cab, Double Cab. Οι κινητήρες του είναι 2.5 λτ. και 3.2 λτ. πετρελαίου μεταξύ άλλων, ενώ η μετάδοσή του είναι 2WD και 4WD με «Easy Select 4WD» ή «Super Select 4WD».
Διαβάστε επίσης: Fiat Fullback Cross γεμάτο… εκπλήξεις
5η γενιά L200
Παρουσιάζεται το Νοέμβριο του 2014 επίσης στην Ταϊλάνδη και με τρεις τύπους αμαξώματος (Single Cab, double door Club Cab και Double Cab). Οι κινητήρες του είναι ο νέος 2.4 λτ. MIVEC πετρελαίου, ο 2.5 λτ. πετρελαίου και ο βενζινοκινητήρας 2.4 λτ. Και αυτό διατίθεται ως δικίνητο ή τετρακίνητο με προαιρετικό σύστημα τετρακίνησης «Super Select 4WD-II». Aπό το 2015 η συγκεκριμένη γενιά διατίθεται και ως Fiat Fullback και από το 2016 πωλείται και ως Ram 1200.