H BMW M3 αποτελεί ένα αυτοκίνητο ορόσημο στο χώρο των μεσαίων σπορ μοντέλων, όταν ξεκίνησε η παραγωγή της πρώτης και θρυλικής M3 E30, το Μάρτιο 1986. Τώρα περιμένουμε σύντομα τα αποκαλυπτήρια της νέας BMW M3/Μ4, η οποία θα ανεβάσει ακόμα πιο ψηλά τον πήχη σε δύναμη, επιδόσεις και οδηγικά χαρακτηριστικά.
Δείτε ακόμα: Πόσο κάνει ο ίππος στη νέα BMW M5 χωρίς τροφή;
Γυρνώντας το χρόνο 20 χρόνια πίσω, το 2000 θα δούμε τη μία και μοναδική BMW E46 M3 Touring που κατασκεύασε η γερμανική μάρκα. Ωστόσο, έμεινε για πάντα ένα πρωτότυπο αυτοκίνητο, αφού ποτέ δεν μπήκε στην παραγωγή προκειμένου να ανταγωνιστεί τους ομοεθνής κυρίως αντιπάλους της, από τη Mercedes και την Audi.
«Αυτό το πρωτότυπο μάς επέτρεψε να δείξουμε ότι, από καθαρά τεχνικής άποψης τουλάχιστον, ήταν δυνατόν να ενσωματώσουμε μια M3 Touring στην παραγωγή της τυπικής BMW Σειράς 3 Touring με πολύ μικρή δυσκολία», είχε εξηγήσει τότε ο Επικεφαλής των πρωτότυπων μοντέλων του τμήματος της BMW M Division και υπάλληλος στην εταιρεία για περισσότερα από 40 χρόνια.
Δείτε ακόμα: Έτσι θα είναι η νέα BMW M3
Η πρωτότυπη BMW E46 M3 Touring ακολουθούσε τα σχεδιαστικά πρότυπα της κουπέ, ενώ οι μηχανικοί έκαναν τις απαραίτητες εργασίες έτσι ώστε να μοιάζει σαν ένα πραγματικό αυτοκίνητο και όχι σαν ένα πειραματικό μοντέλο, τόσο εξωτερικά, όσο και στο εσωτερικό.
Την κίνησή της αναλάμβανε το γνωστό 6κύλινδρο σε σειρά μηχανικό σύνολο των 3.246 κ.εκ., απόδοσης 343 ίππων και 365 Nm ροπής, συνδυασμένο με μηχανικό κιβώτιο 6 ταχυτήτων. Στην κουπέ M3 E46 o κινητήρας αυτός προσέφερε επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα σε 5,2 δλ. και η τελική ταχύτητα περιοριζόταν ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.
Δείτε ακόμα: Πόσα θα δίνατε για μια σπάνια BMW M3 E30 Evo II;