19.000 ευρώ κάτω νέα Toyota Supra με 50.000 χλμ.

  • Toyota-Supra-2021
  • 49610708_csf_b
  • 49610708_7ne_b
  • 49610708_oTH_b
  • 49610708_i83_b
  • 49610708_c8I_b
  • 49610708_9B9_b
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/Toyota-Supra-2021.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/49610708_csf_b.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/49610708_7ne_b.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/49610708_oTH_b.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/49610708_i83_b.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/49610708_c8I_b.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/11/49610708_9B9_b.jpg

Η Toyota έφερε ξανά στο προσκήνιο την Supra το 2019, δεκαεφτά χρόνια μετά τη λήξη της παραγωγής της προγενέστερης και θρυλικής Supra τέταρτης γενιάς. Η νέα Supra εξελίχθηκε από κοινού με την BMW Z4, με τους ιθύνοντες της Toyota να αναφέρουν ότι είναι ένα καθαρόαιμο σπορ αυτοκίνητο με ιδανική κατανομή βάρους, όντας παράλληλα και το πρώτο μοντέλο που έχει εξελιχθεί από την Toyota Gazoo Racing.

Παρά τη συγγένεια της νέας Supra με την Z4, τα δύο αυτοκίνητα δεν έχουν καμία σχεδιαστική ομοιότητα, με το ιαπωνικό σπορ μοντέλο θα διαθέτει μια αρκετά επιθετική εμφάνιση. Ακόμα και σήμερα, 6 γεμάτα χρόνια μετά την εμφάνισή της, η Supra παραμένει εντυπωσιακή και ζήτημα είναι αν την έχουν πετύχει ελάχιστοι να κυκλοφορεί στους δρόμους της χώρας μας. Άλλωστε είναι ένα αυτοκίνητο που απευθύνεται σε πολύ περιορισμένο κοινό, λόγω και της υψηλής του τιμής. Στην Ελλάδα λανσαρίστηκε το 2022 σε τιμές που ξεκινούσαν από 67.510 ευρώ η αρχική έκδοση, από 72.910 ευρώ η Sport Pack (με 2λιτρο κινητήρα 258 ίππων) και από 89.510 ευρώ η 3λιτρη των 340 ίππων. Οι τωρινές τιμές σήμερα στις αντίστοιχες εκδόσεις είναι από 74.460 ευρώ, 77.990 ευρώ και 90.590 ευρώ.

Η εικονιζόμενη Toyota Supra Sport Pack μπορεί να αποκτηθεί με σχεδόν 19.000 ευρώ λιγότερα από μια ολοκαίνουργια, ενώ ανήκει στον στόλο των μεταχειρισμένων Toyota Approved. Το οδόμετρό της έχει γράψει 50.376 χιλιόμετρα και πωλείται στην τιμή των 59.000 ευρώ, δηλαδή σχεδόν 19.000 ευρώ λιγότερα συγκριτικά με μία ολοκαίνουρια ακριβώς ίδια.

Κάτω από το μυώδες εμπρός καπό της φιλοξενείται ο 2.0 turbo κινητήρας με τη μέγιστη ισχύ των 258 ίππων στις 6.500 σ.α.λ. και 400 Nm ροπής στις 1.550-4.400 σ.α.λ., συνδυασμένος με αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων. Το ιαπωνικό σπορ κουπέ των 1,4 τόνων επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 5,2 δλ. και φτάνει τα 250 χλμ./ώρα μέγιστης ταχύτητας (ηλεκτρονικά περιορισμένη), ενώ σύμφωνα με την Toyota καταναλώνει 7,1 λτ./100 χλμ. και εκπέμπει 161 γρ./χλμ. CO2. Μάλιστα, οι ίδιοι οι μηχανικοί της Toyota έχουν δηλώσει στο παρελθόν ότι η 2λιτρη Supra είναι πιο καλοστημένη από την 3λιτρη. Όπως και να έχει πάντως, δεν παύει να είναι ένα αυτοκίνητο που εντυπωσιάζει με την σπορ εξωτερική του εμφάνιση και σίγουρα με τα οδηγικά του χαρίσματα, λόγω και πίσω κίνησης.

Get it on Google Play Download on the App Store