Δεν χρειάστηκε παρά το πέρας μόλις 2 ετών από το λανσάρισμα της 3ης γενιάς του Citroen C3, ώστε το γαλλικό μικρό αυτοκίνητο να βρει καταφύγιο στην εμπορική «θαλπωρή» 400 χιλιάδων ιδιοκτητών. Μάλιστα οι 160.000 εξ αυτών, αφορούν το τρέχον έτος.
Δείτε ακόμα: 0-100 σε… 10 μήνες για το Citroen C3 Aircross
Όπως είναι φυσικό, το C3 ανακηρύσσεται με χαρακτηριστική ευκολία ως το πιο καλοπουλημένο αυτοκίνητο της Citroen και ένας από τους οικονομικούς «πυλώνες» ολόκληρου του Groupe PSA. Η απήχηση του C3 έρχεται να προστεθεί στο ρεύμα που έχει ήδη προλάβει να δημιουργήσει η crossover εκδοχή του (το C3 Aircross, δηλαδή) και να πιστοποιήσει την γενικότερη «ρέντα» της γαλλικής εταιρίας, που παρουσίασε 9% αύξηση το πρώτο εξάμηνο του 2018 στις παγκόσμιες πωλήσεις της (σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα), σημειώνοντας παράλληλα ρεκόρ εφταετίας.
Διαβάστε επίσης: Δοκιμή Citroen C3 1.2 PureTech 110 S&S Auto
Ο ξεχωριστός και lifestyle χαρακτήρας του μικρού Citroen αντικατοπτρίζεται στα γούστα των ιδιοκτήτων του, οι οποίοι σε πολλές περιπτώσεις επιλέγουν την λίστα του προαιρετικού εξοπλισμού εξατομίκευσης. Ενδεικτικά το 40% των πωλήσεων αφορούν την κορυφαία έκδοση (Shine στην Ελλάδα), το 65% βγαίνει από το εργοστάσιο με κάποια επιλογή διχρωμίας, το 55% διαθέτει τα πλαϊνά προστατευτικά Airbumps, ενώ ένα 25% είναι βαμμένο σε χρώμα από την παλέτα των προαιρετικών αποχρώσεων.