Διάφορα νέα
Το Opel Omega διετέλεσε αρχηγός της γκάμας για τη γερμανική εταιρία, από το 1986 έως το 2003. Η πρώτη του γενιά μάλιστα ανακηρύχθηκε «Αυτοκίνητο της Χρονιάς», ενώ αποτέλεσε τη βάση για το αλησμόνητο Lotus Omega. Η 2η (και τελευταία, όπως αποδείχτηκε) γενιά παρουσιάστηκε το 1994 και έμεινε στην παραγωγή για μια δεκαετία, κυκλοφορώντας αρκετά και στη χώρα μας με 2λιτρα μοτέρ […]
Τι ρωτάμε, θα αναρωτιέστε. Ακόμα και η αλλαγή υαλοκαθαριστήρα είναι πανάκριβη σε Rolls-Royce, πού να πιάσουμε τις επισκευές σε τρακάρισμα. Πάντα έχει ενδιαφέρον, όμως, να βλέπουμε πόσο λίγη σχέση έχουν τέτοια αυτοκίνητα σε σχέση με τα δικά μας, σε όλους τους τομείς. Η Rolls που βλέπουμε ενεπλάκη σε ατύχημα πέρσι τον Σεπτέμβριο, χτυπώντας αρχικά ένα […]
Η Κίνα είναι «καταδικασμένη» να σπάει όλα τα ρεκόρ της αγοράς, είτε αυτά έχουν να κάνουν με πωλήσεις δικών της κατασκευαστών, είτε ειδικότερα με πωλήσεις EV στην εγχώρια αγορά. Ένα ακόμα ορόσημο από τους Κινέζους, λοιπόν, οι οποίοι έγιναν η πρώτη αγορά στα χρονικά της αυτοκίνησης με 1 εκατομμύριο ταξινομήσεις ηλεκτρικών το μήνα! Το κλείσιμο […]
Σε πολλούς εξ ημών έχει τύχει να παρκάρουμε και μετά, να μη θυμόμαστε πού είναι το αυτοκίνητο. Άλλο το «πού» όμως, άλλο να ξεχάσουμε τελείως ότι έχουμε παρκάρει αυτοκίνητο! Και μάλιστα όχι ένα οποιοδήποτε τετράτροχο, αλλά τη μυθική Ferrari F40. Κι όμως, αυτό ακριβώς συνέβη σε έναν Ρουμάνο δισεκατομμυριούχο. Το όνομα Ion Tiriac δεν λέει […]
Το Center of Automotive Management (CAM), ένα ανεξάρτητο επιστημονικό ινστιτούτο ερευνών για το αυτοκίνητο και την κινητικότητα που εδρεύει στη Γερμανία, ανακήρυξε τη Hyundai την «Πιο Καινοτόμο Μάρκα» στην κατηγορία Autonomous Driving & ADAS στα Βραβεία 2023/2024 Automotive Innovations. Η βράβευση αυτή προέκυψε μέσω μιας αυστηρής αξιολόγησης περίπου 1.000 καινοτομιών σε διάφορες κατηγορίες, εστιάζοντας σε […]
Συνώνυμο της κομψότητας, της αεροδυναμικής και της πρωτοπορίας, το Citroen CX γιορτάζει φέτος τα 50 του χρόνια. Σχεδιασμένο το 1974 για να αντικαταστήσει το DS, το CX αποτέλεσε ένας από τους φάρους της Citroën στις δεκαετίες του ’70 και του ’80. Όπως και οι δύο διάσημοι προκάτοχοί του, επωφελήθηκε από πολυάριθμες τεχνικές καινοτομίες που, σε […]
Η πορεία της Polestar δεν έχει εξελιχθεί όπως αρχικά προοριζόταν. Οι πωλήσεις αποδείχθηκαν τόσο χαμηλές, ώστε η Volvo αναγκάστηκε να κάνει γενναίες περικοπές στα διαθέσιμα κονδύλια. Εξαρχής, βέβαια, το έργο του premium υπο-brand των Σουηδών δεν ήταν εύκολο. Μια καινούργια μάρκα, άγνωστη στο αγοραστικό κοινό, να παλεύει με «θηρία» επιπέδου BMW, Mercedes, Porsche και Tesla. […]
Ένας από τους βασικούς προβληματισμούς που έχει κάθε αγοραστής αυτοκινήτου, είναι σε ποιο χρώμα θα το επιλέξει. Οι περισσότεροι προτιμούν το λευκό, ασημί, μαύρο, αποχρώσεις του γκρι και μπλε, γιατί συνήθως ταιριάζουν στα περισσότερα μοντέλα, ενώ αν χρειαστεί πωλούνται πιο γρήγορα από τα πιο εκκεντρικά χρώματα. Ωστόσο, σε μια μεγάλη πόλη οι πολίτες δεν έρχονται […]
Η General Motors και η Hyundai Motor Company υπέγραψαν συμφωνία για τη διερεύνηση της μελλοντικής συνεργασίας σε βασικούς στρατηγικούς τομείς. Η GM και η Hyundai θα αναζητήσουν τρόπους για να αξιοποιήσουν τη συμπληρωματική κλίμακα και τις δυνάμεις τους για να μειώσουν το κόστος και να φέρουν ένα ευρύτερο φάσμα οχημάτων και τεχνολογιών στους πελάτες πιο […]
Τους λόγους για τους οποίους τα υβριδικά θεωρούνται η καλύτερη επιλογή, μεταξύ θερμικών και ηλεκτρικών, επέδειξε και απέδειξε εμπράκτως το Toyota Prius, κάνοντας ρεκόρ χαμηλής κατανάλωσης σε ένα ταξίδι σχεδόν 5.170 χλμ.! Η 5η και plug-in εκδοχή του Ιάπωνα υβριδίου ξεκίνησε από το δημαρχείο του Λος Άντζελες, με προορισμό το αντίστοιχο σημείο της Νέας Υόρκης. […]
Το Golf, το πιο εμβληματικό μοντέλο της Volkswagen γιορτάζει εφέτος 50 χρόνια, από τότε που εμφανίστηκε για πρώτη φορά στην παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία, το μακρινό 1974. Στο μισό αιώνα που πωλείται, η παραγωγή του έχει ξεπεράσει τα 37 εκατομμύρια οχήματα, ενώ για πολλά συνεχόμενα έτη ήταν το best seller αυτοκίνητο στην Ευρώπη. Η Kosmocar – Volkswagen […]
Δεν έχουν μείνει πολλά κάστρα όρθια στο Μαρανέλο, μετά και την παρουσίαση της Purosangue. Η Ferrari έχει ήδη παρουσιάσει υβριδικά, plug-in hybrid, V6 (η 296 GTB και τα δυο τελευταία χαρακτηριστικά) και πλέον SUV μοντέλα, αφήνοντας μόνο το ηλεκτρικό για το μέλλον. Πολλοί τρέμουν την ώρα που θα βγει αυτοκίνητο από τις πύλες του εργοστασίου […]