Το 2009, η Zenvo Automotive παρουσίασε το πρώτο της αυτοκίνητο, με την ονομασία Zenvo ST1. Το συγκεκριμένο όχημα απέδιδε 1.104 ίππους χάρη σε έναν κινητήρα V8 7.0 λίτρων με τούρμπο και κομπρέσορα. Το 2017, ο Δανός κατασκευαστής λανσάρισε την εξέλιξη αυτού του μοντέλου. Το Zenvo TS1 GT, το οποίο αντικατέστησε το 7λιτρο μοτέρ με ένα 5.8 λίτρων, αλλά το εμπλούτισε με δύο τούρμπο που ανέβασαν τα άλογα σε 1.163 και τη ροπή στα 1.100 Νm.
Όλα αυτά ήταν αρκετά για συγκλονιστικές επιδόσεις. Από στάση, έφτανες από τα 0 στα 100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 2,8 δευτερόλεπτα, με την τελική να υπερβαίνει τα 400 χλμ./ώρα. Ένα χρόνο αργότερα, παρουσιάστηκε η ακόμα πιο βελτιωμένη εκδοχή του. Το Zenvo TSR–S ενισχύθηκε με επιπλέον 30 ίππους, ανεβαίνοντας αισίως στους 1.193 ίππους, επιτρέποντας στο αυτοκίνητο να κάνει το 0-200 χλμ./ώρα σε 6,8 δευτερόλεπτα!
Πρόσφατα εταιρεία παρουσίασε το Zenvo Aurora, το πιο ακραίο αυτοκίνητο που κατασκεύασε μέχρι σήμερα. Αυτό το ολοκαίνουργιο μοντέλο διατίθεται σε δύο εκδόσεις, την Agil και την Tur. Μάλιστα, απολαμβάνει τα οφέλη όχι μόνο από τους τέσσερις επιπλέον κυλίνδρους, αλλά και από τη βοήθεια ενός ηλεκτροκινητήρα. Στο πίσω μέρος του λοιπόν βρίσκεται ένας V12 6.6 λίτρων με 4 τούρμπο που εξελίχθηκε από την Mahle Powertrains. Μόνο το θερμικό μοτέρ στέλνει 1.250 ίππους στους πίσω τροχούς. Η ήδη τρομακτική ισχύς του κινητήρα συμπληρώνεται στο βασικό Agil από τους 200 ίππους του ηλεκτροκινητήρα που είναι ενσωματωμένος στο κιβώτιο ταχυτήτων στον πίσω άξονα. Στην έκδοση Τur, δύο ακόμη ηλεκτροκινητήρες αυτού του τύπου μπορούν να προστεθούν στο εμπρός μέρος, ένας σε κάθε εμπρός τροχό.
Σε αυτήν την τελευταία διαμόρφωση, το Zenvo Aurora αποδίδει 1.850 ίππους και 1.700 Nm, συν του ότι είναι τετρακίνητο. Σε περίπτωση που θέλει ο οδηγός του να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά, το Aurora γίνεται προσθιοκίνητο και μπορεί να διανύσει μέχρι περίπου 35 χιλιόμετρα. Το εν λόγω supercar δεν είναι μόνο το πιο ισχυρό μοντέλο της εταιρείας, αλλά και το πιο ελαφρύ. Παρά τον V12 και τον ηλεκτροκινητήρα του, το Agil (στα δανικά σημαίνει «ζωντανό») ζυγίζει μόλις 1.300 κιλά, χάρη στo νέο αυτοφερόμενο πλαίσιο από ανθρακόνημα, που η εταιρεία ονομάζεται ZM1. Η έκδοση Tur (Touring στα δανέζικα) μπορεί να είναι βαρύτερη, στα 1.450 κιλά, αλλά αντισταθμίζει το παραπανίσιο βάρος με την επιπλέον ισχύ. Αυτό του επιτρέπει να επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 2,3 δευτερόλεπτα και να φτάνει σε τελική ταχύτητα τα 450 χλμ./ώρα (σε σύγκριση με 2,5 δλ. και τα 365 χλμ./ώρα του Agil).
Το Aurora θα κατασκευαστεί μόνο σε 50 αντίτυπα. Η παραγωγή θα ξεκινήσει το 2025 ή το αργότερο μέσα 2026 και θα γίνεται εξ ολοκλήρου στο χέρι στα κεντρικά της εταιρείας στο Praesto της Δανίας. Η τιμή ενός τέτοιου Zenvo Aurora δεν είναι γνωστή, αλλά πιθανότατα θα είναι επταψήφια για όσους θελήσουν να προσθέσουν στη συλλογή τους το όχημα με επιδόσεις Bugatti Chiron.