Οι δυνατότητες εξατομίκευσης των νέων αυτοκινήτων, ειδικά σε περιπτώσεις supercars, δεν έχουν προηγούμενο. Το να μπορεί να βαφτίσει κάποιος το αυτοκίνητό του, ωστόσο, δεν υπήρχε ως επιλογή.
Αυτό αλλάζει η άγνωστη FV Frangivento και το Sorpasso. Σχεδιαστικά, βλέπουμε πως το εμπρός μέρος είναι έντονα επηρεασμένο από την Corvette. Φωτιστικά σώματα και προφυλακτήρας παραπέμπουν στην 8η γενιά της «Κορβέτας», με τα φανάρια να θυμίζουν φευγαλέα και Toyota C-HR. Στο προφίλ συναντάμε αεροδυναμικό σχήμα αντίστοιχο των Shelby Cobra και Ferrari που συμμετείχαν στο Le Mans, κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του 60, ενώ ιδιαίτερη εντύπωση προκαλεί η ενιαία διαρρύθμιση των πίσω φωτιστικών σωμάτων, που λειτουργεί και ως αεροτομή!
Οι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν μεταξύ δυο εκδόσεων: της Stradale και της GTXX. H πρώτη χρησιμοποιεί έναν ατμοσφαιρικό V10 610 ίππων (χαρακτηριστικά δεν ανακοινώνονται, αλλά κατά πάσα πιθανότητα πρόκειται για τον 5.2 FSI) και η δεύτερη το ίδιο μοτέρ, σε κομπρεσοράτη εκδοχή. Εκτός των 240 παραπάνω ίππων (610 άλογα το Stradale, 850 το GTXX), το κορυφαίο Sorpasso δίνει την μοναδική δυνατότητα στους αγοραστές, να βάλουν τη δική τους πινελιά στο όνομα. Τα δυο «Χ» είναι ρεζερβέ για όποιον αριθμό επιθυμεί ο πελάτης, κατά τα πρότυπα επιλογής αριθμού από τους ποδοσφαιριστές! Αν είστε γεννημένος το 1985, για παράδειγμα, μπορείτε να βαφτίσετε το Sarpasso σας «GT85». Αν είστε φαν του Michael Jordan, το «GT23» είναι δικό σας.
Αμφότερα τα Frangivento είναι τετρακίνητα, με το GTXX να επιταχύνει στα πρώτα 100 χλμ./ώρα εντός 2,9 δλ. και την τελική να φτάνει μέχρι τα 345 χλμ./ώρα. Όσοι αγοράσουν (τιμή επίσης δεν ανακοινώνεται, αλλά υπολογίστε υψηλό εξαψήφιο ποσό) το ιταλικό supercar, λαμβάνουν μέρος στα προγράμματα Sviluppo και Ego, για περαιτέρω δυνατότητες εξατομίκευσης.