Το αυτοκίνητο που βλέπετε στις φωτογραφίες είστε σίγουροι πως είναι κάποια Jaguar από τη δεκαετία του 60. Ενδεχομένως δείγμα restomodding, που είναι και της μόδας. Οι γραμμές στο πλάι και το σχήμα της πίσω κολόνας, όμως, «φωνάζουν» σύγχρονο αυτοκίνητο. Το οποίο, είναι το Toyota Corolla!
Ο γνωστός Ιάπωνας καροσερίστας Mitsuoka, πήρε την προηγούμενη γενιά του λαοφιλούς μικρομεσαίου και τη μετέτρεψε σε Jaguar Mark II! Η MK2 συγκαταλέγεται στους πιο κλασικούς εκπροσώπους της αυτοκίνησης και κατά πολλούς, το πρώτο σπορ σεντάν όλων των εποχών. Το 1959 έκανε πρεμιέρα, μένοντας στην παραγωγή μέχρι το 1967 και χτίζοντας, μαζί με την E-Type, το στάτους της βρετανικής εταιρίας. Για να πάρεις Mark II σήμερα θες τουλάχιστον 150.000-200.000 ευρώ. Εδώ έρχεται το Ryugi, όπως ονομάζεται το νέο Mitsuoka, να προσφέρει την ίδια -περίπου- εμφάνιση σε υποπολλαπλάσιο κόστος.
Οι Ιάπωνες έχουν διαμορφώσει μαεστρικά το αμάξωμα στη σιλουέτα της Jaguar, αλλάζοντας άρδην το εμπρός και το πίσω μέρος, όπως και τα φτερά. Η χρωμιωμένη μάσκα, τα κυκλικά φανάρια, οι καμπύλοι θόλοι των τροχών και τα πίσω φωτιστικά σώματα μας μεταφέρουν στα 60’s, αλλά στο σεντάν. Στο station wagon, που διατίθεται για όσους θέλουν έξτρα χώρους, δεν είναι το ίδιο πετυχημένο εμφανισιακά. Το ίδιο ισχύει και για κάποιες λεπτομέρειες, όπως τη διαμόρφωση της πόρτας του πορτμπαγκάζ στο σεντάν και τα τάσια στις βασικές εκδόσεις – ιδίως το δεύτερο μοιάζει εντελώς παράταιρο.
Την κίνηση του Ryugi αναλαμβάνει ένας 1.500άρης ατμοσφαιρικός τετρακύλινδρος, σε απλή ή υβριδική μορφή. Νούμερα ισχύος ή επιδόσεων δεν αναφέρονται, ωστόσο οι Ιάπωνες αποσαφηνίζουν πως το αυτοκίνητο είναι αποκλειστικά μπροστοκίνητο και διαθέσιμο είτε με 5άρι χειροκίνητο, είτε με κιβώτιο CVT. Στο ζήτημα της τιμής τώρα, η «ιαπωνική» Jaguar ξεκινά από τα 3.073.704 γεν (λίγο πάνω από 18.700 ευρώ) και φτάνει μέχρι τα 4.118.651 γεν (25.088 ευρώ).