Μπορεί τα τελευταία 10 χρόνια να μην εισάγεται στην Ελλάδα, ενώ ακόμα και το διάδοχο Splash σταμάτησε να παράγεται, όμως το Suzuki Wagon R παραμένει ένα από τα πιο αγαπημένα μικρά αυτοκίνητα της ελληνικής αγοράς. Οι μεγάλοι –αναλογικά με το μικρό του μέγεθος- χώροι, η χαμηλή κατανάλωση, η απλότητα στην κατασκευή και η αξιοπιστία –αλλά και η οικονομική συντήρηση- που αυτή συνεπάγεται, έχουν αναγάγει το ιαπωνικό «πιτσιρίκι» σε καλτ μορφή των ελληνικών δρόμων.
Δείτε ακόμα: Τιμές και εξοπλισμός του νέου Suzuki Jimny στην Ελλάδα
Στην Ιαπωνία, βέβαια, δεν είναι απλά καλτ αλλά προσεγγίζει το επίπεδο του εμπορικού θρύλου. Περισσότερα από 4,6 εκατομμύρια αντίτυπα έχει πουλήσει η Suzuki, στα 25 χρόνια σταδιοδρομίας του Wagon R και τώρα το γιορτάζει, με την παρουσίαση των ανάλογων επετειακών εκδόσεων. Πρώτο είναι το Wagon R FX Limited (αυτό που θυμίζει την πρώτη του γενιά), ακολουθεί το FZ Limited (με τα διπλά φωτιστικά σώματα) και στην κορυφή τοποθετείται το Stingray X της κεντρικής φωτογραφίας. Όλα είναι εξοπλισμένα με ήπιο υβριδικό σύστημα –ίδιας φιλοσοφίας και λειτουργίας με του Ignis Hybrid– το οποίο συνδυάζεται με ένα υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ 660 κ.εκ απόδοσης 64 ίππων και κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενης λειτουργίας CVT, ενώ είναι διαθέσιμο και σύστημα τετρακίνησης.
Διαβάστε επίσης: Δοκιμή Suzuki Vitara 1.6 λτ. diesel 4×4 Auto
Οι διαφορές μεταξύ των εκδόσεων, πέρα από την σχεδίαση του μπροστινού μέρους, εντοπίζονται στις ζάντες αλουμινίου, τον διαθέσιμο εξοπλισμό και τα γραφικά του πίνακα οργάνων. To FX αποτελεί ουσιαστικά την πλούσια εκδοχή των μη επετειακών Wagon R, το FZ λογίζεται ως το premium παράγωγο και το Stingray ως η πιο σπορ επιλογή.