Παρότι η δεύτερη γενιά Ford GT έλαμψε στο Le Mans και αποτελεί ένα από τα ταχύτερα αμερικανικά αυτοκίνητα όλων των εποχών, δέχτηκε αρκετές επικρίσεις στο κομμάτι του κινητήρα. Το γεγονός πως αφενός δεν είχε V8, αφετέρου ο twinturbo 3.5 V6 του διατηρούσε μεγάλη συγγένεια με εκείνον του F-150 Raptor, έφερε μπόλικη γκρίνια όταν λανσαρίστηκε, το 2017. Μια αγωνιστική ομάδα από το Μίσιγκαν, ωστόσο, έχει τη λύση. Όχι τοποθετώντας V8 μοτέρ στο GT MK2, αλλά αναβιώνοντας το MK1 με 1.500 άλογα!
Το πρώτο GT έμεινε στην παραγωγή από το 2004 έως το 2006, κυκλοφορώντας σε 4.038 αντίτυπα. Η πορεία του ως μεταχειρισμένο, όπως και του MK2, εξελίχθηκε ακόμα πιο λαμπρά, καθώς έχει φτάσει σε σημείο να πωλείται σε διπλές και τριπλές τιμές από όταν ήταν καινούργιο. Αυτά τα 4.038 GT, όμως, είχαν και 30 άγνωστα αδερφάκια. Η Ford Performance έβαλε στην άκρη 30 σασί ως εχέγγυο, σε περίπτωση που κάποιο από τα πωληθέντα αυτοκίνητα καταστρεφόταν ολοσχερώς ή κάποιος ιδιοκτήτης ζητούσε ανακατασκευή. Τίποτα από τα δύο δεν συνέβη, με αποτέλεσμα τα πλαίσια να ξεμείνουν στο γκαράζ του τμήματος ειδικών αποστολών του «Μπλε Οβάλ».
Ο Fred Calero, ιδιοκτήτης της GT1, τα ανακάλυψε φέτος και αμέσως διέκρινε τη μεγάλη ευκαιρία. Το restomodding αποτελεί δόξης πεδίο λαμπρό για μικρές εταιρίες, οι οποίες έχουν τη δυνατότητα να κοστολογούν όσο θέλουν την περιορισμένη παραγωγή που μπορούν να υποστηρίξουν. Οι μηχανικοί της αμερικανικής ομάδας στρώθηκαν στη δουλειά, ντύνοντας το GT με ανθρακονημάτινο αμάξωμα και τα ανάλογα αεροδυναμικά βοηθήματα, τοποθετώντας ενεργά αμορτισέρ Multimatic DSSV και κεραμικές δισκόπλακες 15 ιντσών, φυλάσσοντας παράλληλα τη μεγαλύτερη -αναγκαστική μάλιστα- έκπληξη για το μηχανοστάσιο.
Το απόθεμα της Ford στους κομπρεσοράτους 5.4 V8 του GT έχει προ πολλού εξαντληθεί, οπότε η επόμενη εναλλακτική ήταν οι βελτιωμένοι της Roush Performance. Ένα κτηνώδες μπλοκ 7.0 λίτρων «παντρεύεται» με δυο στροβιλοσυμπιεστές Garrett G35-900, εξοστρακίζοντας την ισχύ στα 1.500 άλογα από τα 558 του εργοστασιακού! Η τριπλάσια δύναμη θα έκανε κομμάτια το 6άρι χειροκίνητο του κανονικού GT, οπότε η αλλαγή σε 6άρι σειριακό προδιαγραφών αγώνων αντοχής ήταν μονόδρομος.
Προς το παρόν υπάρχει μόνο ένα πρωτότυπο, που ζυγίζει 1.247 κιλά και εκτιμάται πως πιάνει τα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 2,6-2,7 δλ., ξεπερνώντας παράλληλα τα 320 χλμ./ώρα. Το αυτοκίνητο είναι στημένο για χρήση πίστας και χρόνους, εξ ου και η σχετικά χαμηλή τελική. Η τιμή του; Περίπου 1,2 εκατ. δολάρια (1,13 εκατ. ευρώ).