Οι εταιρίες τεχνολογίας έχουν μπει για τα καλά στον αγώνα παρουσίασης αυτοκινήτου. Η Sony έχει ήδη λανσάρει το δικό της, σε μορφή πρωτοτύπου, η Apple το ετοιμάζει και η Xiaomi την ξεπερνά, παρουσιάζοντας πρώτη το… πρώτο τετράτροχο στην ιστορία της. Κι όχι απλά το παρουσίασε, αλλά το προικίζει με κορυφαία έκδοση 673 ίππων!
Το SU7, όπως είναι τελικά το όνομά του, ξεχωρίζει σχεδιαστικά από το εμπρός του μέρος και δείχνει τουλάχιστον εντυπωσιακό, δανειζόμενο στοιχεία μέχρι από McLaren! Οι ομοιότητες με τα βρετανικά supercars εντοπίζονται στο εμπρός μέρος, όπου η διαμόρφωση των φωτιστικών σωμάτων παραπέμπουν ξεκάθαρα σε 720S.
Οι γραμμές του αμαξώματος γενικά παραπέμπουν σε Porsche Taycan, την οποία και θέλει να ανταγωνιστεί. Οι διαστάσεις είναι παρεμφερείς της Γερμανίδας, με το μήκος να φτάνει τα 4.997 χλστ. (+34 χλστ. σε σχέση με την Taycan), το πλάτος τα 1.963 χλστ. (-3 χλστ.), το ύψος τα 1.455 χλστ. (+60 χλστ.) και το μεταξόνιο τα 3.000 χλστ., όπου εντοπίζεται η μεγαλύτερη διαφοροποίηση συγκριτικά με την Porsche (+100 χλστ.). Οι διαστάσεις των τροχών ποικίλουν μεταξύ 19 και 20 ίντσων (245/45 και 245/40 αντίστοιχα το λάστιχο), ενώ στο πίσω μέρος παρατηρούμε την ομοιότητα με την Alpine A110, αλλά και την ενεργή αεροτομή.
Εικόνα από το εσωτερικό δεν βλέπουμε, αλλά η Xiaomi αναφέρει πως οι τεχνολογίες περιλαμβάνουν τα πάντα από επικουρικά συστήματα και συνδεσιμότητα, ενώ υπάρχει και δυνατότητα αυτόνομης κίνησης όπως αποκαλύπτει το LiDAR, που βλέπουμε πίσω από το παρμπρίζ στο ύψος του καθρέπτη. To SU7 προσφέρεται σε δυο εκδόσεις, με μονό και διπλούς ηλεκτροκινητήρες, πισωκίνητης και τετρακίνητης διάταξης. Στην πρώτη περίπτωση η ισχύς φτάνει τους 299 ίππους, ενώ η κορυφαία έκδοση ξεπερνά τα 670 άλογα (673). Το βάρος διατηρείται κάτω από τους 2 τόνους για το βασικό SU7 (1.980 κιλά), ενώ αναλογικά «light» είναι και το κορυφαίο, που σταματά τη ζυγαριά στα 2.205 κιλά.
Η Xiaomi δεν έδωσε στοιχεία επιτάχυνσης, παρά μόνο τις τελικές των δυο εκδόσεων: 210 χλμ./ώρα αυτή των 299 ίππων, 265 χλμ./ώρα με τα 673 άλογα, αμφότερες περιοριζόμενες ηλεκτρονικά. Όλως περιέργως δεν ανακοινώνεται ούτε αυτονομία, ούτε χωρητικότητες μπαταριών. Το μόνο που λένε οι Κινέζοι είναι πως οι συστοιχίες προέρχονται από διαφορετικές πηγές, καθότι εκείνη της βασικής έκδοσης είναι προέλευσης BYD και της κορυφαίας από την CATLE. Ούτε τιμή έχουμε, αν και παλιότερα δημοσιεύματα από την Κίνα έκαναν λόγο για εκκίνηση από τις 200.000 γουάν (λίγο πάνω από 25.500 ευρώ). Ημερομηνία έναρξης διάθεσης, αντίθετα, έχουμε: Φεβρουάριος του 2024.