Τα Mahindra είναι γνωστά στη χώρα μας ως αγροτικά χαμηλού κόστους και υψηλής αντοχής, όμως οι Ινδοί δεν περιορίζονται σε αυτά. Με το νέο Thar έχουν βλέψεις για πολύ ψηλότερα. Μέχρι Jeep…
Δεν χρειάζεται ιδιαίτερη ανάλυση για να εντοπίσουμε από ποιο μοντέλο επηρεάστηκαν οι σχεδιαστές της φίρμας. To Thar είναι «φτυστό» το Wrangler, σε πιο μικρή συσκευασία. Το μήκος δεν ξεπερνά τα 4 μέτρα (3.985 χλστ.), το πλάτος ανέρχεται στα 1,82 μέτρα, το ύψος στα 1,92 μέτρα και το μεταξόνιο στα 2.450 χλστ., με το εσωτερικό να μπορεί να φιλοξενήσει έως 6 επιβάτες. Όπως το Wrangler, έτσι και το Thar διατίθεται με σκληρό κουβούκλιο, μαλακό αναδιπλούμενο ή χωρίς καθόλου κάλυψη.
Δείτε ακόμα: Τα «απαγορευμένα» κινεζικά Toyota Corolla
Η καμπίνα των επιβατών ακολουθεί την σπαρτιάτικη τεχνοτροπία του αμαξώματος, αλλά διαθέτει κεντρική οθόνη αφής 7,1 ιντσών. Για τα δεδομένα των Mahindra, ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας είναι υπερπλήρης. ABS με EBD, ESP, cruise control, σύστημα αποφυγής ανατροπής, 2 αερόσακοι, air condition και σύστημα πολυμέσων, είναι στάνταρ στο νέο Thar. Ο σκοπός του ινδικού off roader ωστόσο, είναι άλλος.
Το Mahindra έχει κατασκευαστεί με γνώμονα τις εκτός δρόμου διαδρομές, εξ ου και οι επιλογές σε πλαίσιο, ανάρτηση και μετάδοση. Το σασί δεν θα μπορούσε παρά να είναι τύπου σκάλας, η σύνδεση των τροχών (πίσω μόνο, μπροστά διπλά ψαλίδια) να αποτελείται από άκαμπτο άξονα και η μετάδοση να διαθέτει «κοντό» κιβώτιο. Το κανονικό είναι είτε 6άρι χειροκίνητο, είτε κλασικό αυτόματο ισάριθμων σχέσεων. Δυο κινητήρες αναλαμβάνουν να κινήσουν τους κατ’ επιλογήν τέσσερις τροχούς. Ένας 2λιτρος τετρακύλινδρος και 16βάλβιδος τούρμπο βενζινοκινητήρας, με απόδοση 150 ίππων στις 5.000 σ.α.λ. και 320 Nm στις 1.250-3.000 σ.α.λ., και ένας 2.2 τουρμποντίζελ 130 ίππων στις 3.750 σ.α.λ. και 320 Nm στις στις 1.600-2.800 σ.α.λ.
Διαβάστε επίσης: Το ρωσικό ηλεκτρικό Smart των 5.000 ευρώ
Το Thar χαρακτηρίζεται από τις κορυφαίες προδιαγραφές για κίνηση πέρα από την άσφαλτο, με τη γωνία προσέγγισης να ανέρχεται στις 41,8 μοίρες, αυτή της ράμπας στις 27 και της αποχώρησης στις 36,8 μοίρες, ενώ η απόσταση από το έδαφος φτάνει στα 219 χλστ. Τιμές δεν έχουν ανακοινωθεί επίσημα, όμως αναμένεται να κυμανθεί από 900.000 έως 1.200.000 ρουπία Ινδίας (τρέχουσα ισοτιμία 10.190 έως 13.585 ευρώ). Για να έχουμε ένα μέτρο σύγκρισης, το Wrangler στην Ελλάδα ξεκινάει από τις 69.900 ευρώ!