Ήταν το 1982 όταν εμφανίστηκε για τελευταία φορά μια έκδοση του Mini χωρίς πόρτες, οροφή και εντελώς εκδρομικό χαρακτήρα. Σαράντα χρόνια αργότερα, το αξέχαστο Moke επιστρέφει στην παραγωγή!
«ΜΟΚΕ» και αμιγώς ηλεκτρικό πια, αλλά πιστό στη σχεδίαση και τον χαρακτήρα του αρχικού, που έκανε πρεμιέρα το 1959 ως πρωτότυπο για το Βρετανικό Στρατό. Το 1963, κι αφού πρώτα δεν τελεσφόρησε η στρατιωτική του καριέρα, μπήκε στην παραγωγή ως αυτοκίνητο δρόμου, όπου έμεινε για σχεδόν 30 χρόνια. Το νέο MOKE βασίζεται στη νοσταλγία και τις ρετρό αχτίδες του πρώτου, όντας πανομοιότυπο σε κάθε βασικό σχεδιαστικό χαρακτηριστικό: την απουσία θυρών, τον -προαιρετικό- μουσαμά για οροφή, το σχέδιο των ζαντών και φυσικά τα ολοστρόγγυλα φανάρια εμπρός.
Κάτω από το σπαρτιάτικο αμάξωμα συναντάμε μια μπαταρία ιόντων – λιθίου (αδιευκρίνιστης χωρητικότητας) και έναν ηλεκτροκινητήρα 45 ίππων, που τοποθετείται και μεταφέρει κίνηση στον πίσω άξονα. Με μια πλήρη φόρτιση -που διαρκεί 4 ώρες- μπορεί να διανύσει έως 120 χλμ., έχοντας τη δυνατότητα για μια τελική ταχύτητα της τάξης των 80 χλμ./ώρα. Μπορεί, δηλαδή, να βγει κανονικά στον αυτοκινητόδρομο, επιταχύνοντας στο μεταξύ από στάση στα 55 χλμ./ώρα εντός 4,3 δλ.
Από το 1982, όταν τελείωσε η επίσημη παραγωγή του Moke, έχουν παρουσιαστεί διάφορες παραλλαγές του οχήματος, από επιχειρήσεις σε πολλές χώρες του κόσμου. Το σωστό, το βρετανικό, όμως επανακυκλοφόρησε μόλις πριν λίγες ημέρες, σε αμιγώς ηλεκτρική μορφή. Τιμή δεν ανακοινώνεται, πέρα από το ύψος της προκαταβολής που φτάνει τις 990 λίρες (1.150 ευρώ).