Η Fiat έχει στα πλάνα της την ηλεκτροποίηση των Panda και 500, αν υπάρξει συνέχεια δηλαδή, καθώς προέχει η επιστροφή του Punto. Μέχρι να πάρουν τις αποφάσεις τους στο Τορίνο, μια μικρή εταιρία από το Μιλάνο αναλαμβάνει να φέρει το κλασικό Panda 4×4 στην ηλεκτρική εποχή.
Η Garage Italia Customs ανέλαβε να μετατρέψει πλήρως ένα παλιό, καλό Panda σε ηλεκτρικό, κατόπιν παραγγελίας της ιστοσελίδας «Car And Vintage» για τον εορτασμό των 500.000 ακολούθων στη σελίδα Facebook της τελευταίας. Η ψηφιακή εποχή, σε όλο της το μεγαλείο. Και κάτω από το vintage αμάξωμα του μικρού Fiat, το οποίο υποβλήθηκε σε ολική αναπαλαίωση, με όλα τα μηχανικά μέρη να αντικαθίστανται και φυσικά να ξαναβάφεται εξ ολοκλήρου. Το χακί χρώμα προέρχεται εξελίχθηκε σε συνεργασία με την BASF R-M, ενώ στην εξωτερική εμφάνιση δόθηκε σημασία στις περιπέτειες. Συγκεκριμένα, σε αυτές του Indiana Jones!
Δείτε ακόμα: Νέα υβριδικά 1.000άρια Fiat 500 και Panda
Η ονομασία του μοντέλου, τα λέει όλα: Fiat «Pandina Jones» Car&Vintage Edition. Οι μίνι σιδεριές στα φωτιστικά σώματα και η σχάρα οροφής με την ρεζέρβα, συμπληρώνουν το off-road παρουσιαστικό της Pandina. Όπως στο αμάξωμα, έτσι και το εσωτερικό έχει ανανεωθεί πλήρως, με τις πορτοκαλί επενδύσεις alcantara να καλύπτουν το μεγαλύτερο μέρος των επενδύσεων και τα όργανα να δέχονται τις κατάλληλες αλλαγές, ώστε να συνάδουν με το ηλεκτρικό μοτέρ.
Για το οποίο οι Μιλανέζοι δεν αποκαλύπτουν στοιχεία απόδοσης, παρά μόνο κάποια στοιχεία επιδόσεων του αυτοκινήτου. Η τελική ταχύτητα φτάνει μόλις τα 115 χλμ./ώρα, ενώ η αυτονομία περιορίζεται στα 100 χιλιόμετρα. Η φόρτιση διαρκεί 3 ώρες με χρήση ταχυφορτιστή και 8 σε οικιακή πρίζα.
Διαβάστε επίσης: Τέλειο Fiat 128 μισού αιώνα με 24.233 χιλιόμετρα!
Μόλις 5 ηλεκτρικά Panda 4×4 θα κατασκευαστούν, κάθε ένα με διαφορετική ονομασία και συνεργασία: το Pandina Jones με την Car And Vintage, το Panderis με την Vitale Barberis Canonico (εταιρία ρούχων), το Pandoro με τη Marta Ferri (οίκος μόδας), το Pand’Art με την L’Art de L’Automobile (εταιρία ενδυμάτων και ειδών αυτοκινήτου) και ένα 00Panda για κάποιον «μυστικό πράκτορα».
Αξίζει να αναφερθεί ότι στις αρχές δεκαετίας του 90, η Fiat παρουσίασε μια ηλεκτρική έκδοση του Panda, την Elettra. Ένα λιλιπούτειο μοτέρ 19 ίππων, που έγιναν 24 στη συνέχεια, αναλάμβανε την κίνηση. Το μοντέλο καταργήθηκε το 1992, καθώς το πολύ μεγάλο κόστος (πάνω από τριπλάσιο συγκριτικά με το απλό Panda) και η μικρή ισχύς, το καταδίκασαν εμπορικά.