Τα αυτοκίνητα από την Κίνα έχουν σημειώσει μεγάλη πρόοδο, σε εντυπωσιακό βαθμό μάλιστα, και δεν έχουν καμία σχέση με τα απαρχαιωμένα μοντέλα του παρελθόντος. Έχουν φτάσει δε σε τέτοιο σημείο, που υπάρχει εκπροσώπηση σχεδόν σε όλες τις κατηγορίες. Τα αγροτικά δεν θα μπορούσαν να αποτελούν εξαίρεση.
Δείτε ακόμα: Το μεγάλο πολυτελές κινεζικό κουπέ SUV των 22.000 ευρώ
Το JAC T6 συνθέτει το πιο πρόσφατο παράδειγμα. Πρόκειται για ένα θηριώδες pick up μήκους 5.325 χλστ. και μεταξονίου που φτάνει τα 3.090 χλστ., ενώ ο χώρος φόρτωσης είναι τετράγωνος (1.520 χλστ. σε μήκος και πλάτος). Στην αγορά της Κίνας μάλιστα, διατίθεται ακόμα μεγαλύτερη έκδοση που φτάνει τα 5.605 χλστ. μήκους και τα 3.380 χλστ. στο μεταξόνιο, με την καρότσα να ανεβαίνει στα 1.810 χλστ. πλάτους.
Κάτω από το αμάξωμα συναντάμε την παραδοσιακή λύση του πλαισίου τύπου σκάλας και τα φύλλα σούστας στον πίσω άξονα, μαζί με δυο υπερτροφοδοτούμενα κινητήρια σύνολα 2 λίτρων. Το βενζινοκίνητο αποδίδει 177 ίππους και 290 Nm ροπής, ενώ το ντίζελ βρίσκεται στα 136 άλογα και τα 320 Nm. Αμφότερα συνδυάζονται αποκλειστικά με χειροκίνητο 6άρι κιβώτιο, ενώ διαφορές έχουμε στην απόσταση από το έδαφος και το ωφέλιμο φορτίο. Η διαδρομή της ανάρτησης του βενζινοκίνητου εκτείνεται στα 198 χλστ. στο βενζινοκίνητο, τη στιγμή που στο ντίζελ ανεβαίνει στα 216 χλστ. Αντιστοίχως, στην πρώτη περίπτωση δεν φορτώνονται περισσότερα από 790 κιλά ενώ στην δεύτερη ξεπερνά τα 800 (810).
Διαβάστε επίσης: Το νέο κινεζικό μεσαίο κουπέ SUV των 15.600 ευρώ
Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει μέχρι δερμάτινα καθίσματα και σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής, με την JAC να ζητά 17.892 ευρώ για το βασικό 2λιτρο των 177 ίππων και 19.299 για το αντίστοιχο ντίζελ (τιμές Ρωσίας, όπου είναι το μοναδικό μέρος στην Ευρώπη που διατίθενται επίσημα κινεζικά αυτοκίνητα).