Τη σήμερον ημέρα δεν χρειάζεται ένα αυτοκίνητο να φέρει τα σήματα της Ferrari, της Bugatti ή της Lamborghini για να κοστίζει μια περιουσία. Δεν χρειάζεται καν να διαθέτει κινητήρα εσωτερικής καύσης! Το Aspark Owl είναι η επιτομή της ηλεκτρικής υπερβολής.
Η «Κουκουβάγια» μας έρχεται από μια νεοσύστατη εταιρία της Ιαπωνίας, που σκοπεύει να κατακτήσει το ρεκόρ ταχύτερου γύρου στο Nurburgring και το αντίστοιχο για την επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα. Η Aspark, λοιπόν, εφοδιάζει το Owl με σωληνωτό πλαίσιο και αμάξωμα κατασκευασμένο από ανθρακονήματα, ζάντες μαγνησίου, θεόρατη αεροτομή και αντιστοίχων διαστάσεων διαχύτη, όλα προς όφελος της επίτευξης χρόνων και βελτιστοποίησης της παραγωγής κάθετης δύναμης. Το συνολικό του βάρος ανέρχεται στα 860 κιλά, με το αμάξωμα να ζυγίζει μόλις τα 50 εξ αυτών.
Δείτε ακόμα: Μοναδική Ferrari P80/C για έναν πελάτη! (+video)
Σαν να μην έφτανε το ελάχιστο βάρος, οι Ιάπωνες προίκισαν το hypercar τους με 4 ηλεκτροκινητήρες συνολικής ισχύος 1.150 ίππων και 850 Nm ροπής! Οι επιδόσεις που υπόσχονται θέτουν νέα στάνταρ επιτάχυνσης, απέναντι σε οτιδήποτε έχουμε δει μέχρι σήμερα: 1,9 δλ. για τα 100 χλμ./ώρα από στάση! Με διαφορά το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής όλων των εποχών και στα ίδια επίπεδα με τα μονοθέσια της Formula 1! H τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 280 χλμ./ώρα, ωστόσο η ταχύτητα που αναπτύσσει στις στροφές και η ακαριαία επιτάχυνση κάνουν τους δημιουργούς του να δηλώνουν πως μπορεί να καταρρίψει το απόλυτο ρεκόρ ταχύτερου γύρου στο Nurburgring. Όχι το 6.44.97 της Lamborghini Aventador SVJ, αλλά το 6.43.2 της αγωνιστικής Lanzante Motorsport McLaren P1 LM (το πώς θεωρείται street legal αυτό το αυτοκίνητο, άλλο θέμα)!
Διαβάστε επίσης: Αυτή είναι η μοναδική Bugatti των 16,5 εκατ. ευρώ!
Μόλις 50 θα κατασκευαστούν, με το κόστος για το καθένα να ανέρχεται στα 3,1 εκατομμύρια ευρώ προ φόρων! Καλά διαβάσατε: πάνω από 3 εκατ. για ένα ηλεκτρικό hypercar, από μια εταιρία που δεν έχει ξανακούσει κανείς. Αλλά αν πραγματοποιεί όσα υπόσχεται, κάτι μας λέει ότι δεν θα αργήσει να βρει το κοινό του.