Οι Κινέζοι παρουσίασαν άλλο ένα SUV με εξαιρετικό value for money, συνδυάζοντας τεχνολογία, εμφάνιση, δύναμη και προσιτή τιμή. Ο λόγος για το Trumpchi Emkoo της GAC, που αποτελεί ένα από τα πιο φουτουριστικά μοντέλα που έχουμε δει από Κινέζο κατασκευαστή.
Το εμπρός μέρος του Emkoo χαρακτηρίζεται από τους επιθετικούς προβολείς LED για τα φώτα ημέρας που συνδυάζονται με μια πολύ ενδιαφέρουσα μάσκα, όπου κυριαρχούν οι διαγώνιες λωρίδες και το αιχμηρό μοτίβο. Το προφίλ επίσης ιντριγκάρει, όντας γεμάτο ακμές και διαθέτοντας περίτεχνα διαμορφωμένες πίσω κολώνες, την ώρα που οι ογκώδεις θόλοι και τα προστατευτικά στα φτερά δίνουν έξτρα παράστημα στο πλάτος των 1.901 χλστ. (4.680 χλστ. το μήκος, 1.670 χλστ. το ύψος, 2.750 χλστ. το πλάτος). Πίσω δεσπόζουν τα φανάρια σε στυλ μπούμερανγκ και οι κάθετα τοποθετημένες απολήξεις της εξάτμισης, που περιβάλλονται από ψευδοδιαχύτη.
Στο εσωτερικό συναντάμε σχεδόν ολοκληρωτική απουσία κουμπιών και διακοπτών, μαζί με δυο οθόνες. Στις βασικές εκδόσεις ο ψηφιακός πίνακας οργάνων αριθμεί 7 ίντσες, ενώ στις πλουσιότερες 10,25. Η κεντρική οθόνη αφής των 14,6 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων είναι στάνταρ σε όλα τα Emkoo, όπως και τα κουμπιά στη θέση των χειρολαβών για το άνοιγμα των θυρών.
Στα μηχανικά μέρη συναντάμε δυο υπερτροφοδοτούμενα σύνολα και ένα full υβριδικό, καλύπτοντας όλα τα γούστα του αγοραστικού κοινού. Η βάση της γκάμας απαρτίζεται από έναν 1.500άρη τετρακύλινδρο 177 ίππων και 270 Nm, που συνδυάζεται με 7άρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Στην κορυφή βρίσκουμε έναν επίσης τετρακύλινδρο 2.0λιτρο, με απόδοση 252 ίππων και 400 Nm, σε συνεργασία με κλασικό 8άρι αυτόματο. Στο ενδιάμεσο, αναλαμβάνει η υβριδική επιλογή που αποτελείται από έναν 2.0λιτρο ατμοσφαιρικό 140 ίππων και ηλεκτροκινητήρα, για μια συνδυαστική απόδοση 238 ίππων. Η μπαταρία των 2,1 kW δεν φορτίζει με πρίζα (δεν είναι plug-in hybrid, δηλαδή), αλλά μέσω ανάκτησης ενέργειας και βενζινοκινητήρα.
Μέσα σε όλα, φυσικά, μέγιστο προσόν του νέου GAC είναι η τιμή. Το 1.5 Turbo ξεκινά από τις 132.000 γουάν (19.336 ευρώ), το 2.0 Turbo από τις 145.000 γουάν (21.167 ευρώ), ενώ το ακριβότερο Hybrid από τις 172.000 γουάν (25.194 ευρώ).