Όσο κι αν προοδεύσουν οι Κινέζοι, τις αντιγραφές δεν πρόκειται να τις αφήσουν. Μια και μόνο ματιά στο TANK 100, που είναι «φτυστό» το Suzuki Jimny, φτάνει για να το επικυρώσουμε.
Το αυτοκίνητο προέρχεται από τη θυγατρική της Great Wall Motors, ονόματι TANK. Όπως φανερώνει η ονομασία, είναι επιφορτισμένη με την κατασκευή σκληροτράχηλων κατασκευών. Το Suzuki Jimny είναι μια από τις πιο επιτυχημένες που κυκλοφορούν, οπότε φυσιολογικά αποτέλεσε πηγή έμπνευσης για τους Κινέζους. Άλλο «έμπνευση», βέβαια, άλλο «κόπια». Το Tank 100 επί της ουσίας είναι «καρμπόν» το Jimny, με κάποιες διαφοροποιήσεις σε φανάρια και μάσκα.
Στο εμπρός μέρος συγκεντρώνονται οι περισσότερες διαφορές, με τη μάσκα, το σήμα της εταιρίας και τα φωτιστικά σώματα, τα LED των οποίων εξέχουν οριζόντια και εισέρχονται στα φτερά. Τα φανάρια συνιστούν ταυτότητα για το 100 και πίσω, όπου τοποθετούνται κάθετα στις άκρες του αμαξώματος. Από εκεί και πέρα, είναι σαν να βλέπεις κλώνο του Jimny. Μέχρι το σχέδιο των τροχών, οι θόλοι, το σχήμα του αμαξώματος, οι καθρέπτες, η διαμόρφωση του πλαστικού στην οροφή, ακόμα και οι χειρολαβές, όλα φαίνονται να είναι παρμένα από αποθήκη της Suzuki!
Εικόνα από το εσωτερικό δεν έχουμε, ούτε ενημέρωση για τα μηχανικά μέρη. Αμφότερα, ωστόσο, πιθανότατα προέρχονται από το μεγαλύτερο 300. Κατά συνέπεια, υπάρχει σοβαρό ενδεχόμενο κάτω από καπό να φωλιάζει ένας 2λιτρος τετρακύλινδρος τούρμπο, με απόδοση 224 ίππων και 387 Nm! Κοινώς, υπερδιπλάσια άλογα και σχεδόν τριπλάσια ροπή σε σχέση με τον 1.500άρη VVT του Jimny! Αν όντως βρίσκεται αυτό το μοτέρ στο μηχανοστάσιο του TANK 100, τότε οι τέσσερις τροχοί παίρνουν κίνηση από ένα 8άρι αυτόματο κιβώτιο. Οι υποψήφιοι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν μεταξύ 3θυρης ή 5θυρης διαμόρφωσης, δίχως να ανακοινώνονται τιμές.