Η γνωστή φράση αναφέρει την μετάβαση από τα «σαλόνια» στα «αλώνια» και τούμπαλιν. Η Prodrive μπορεί να υπερηφανεύεται πως έχει εκτελέσει το δρομολόγιο προς κάθε δυνατή κατεύθυνση. Προετοίμαζε τα αυτοκίνητα της Subaru για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι επί 20 συναπτά έτη, κερδίζοντας 2 τίτλους Οδηγών (με τους αείμνηστους Colin McRae και Richard Burns) και 1 Κατασκευαστών με τον θρυλικό Σκωτσέζο πίσω από το τιμόνι του Impreza Group A. Πέρασε από την Formula 1, στην πιο επιτυχημένη περίοδο της Honda ως κατασκευαστή κινητήρα και σασί, ενώ δεν αμέλησε τους αγώνες αντοχής, προετοιμάζοντας τις Aston Martin που συμμετέχουν σε κάθε κατηγορία.
Δείτε ακόμα: Τσιμεντωμένο Lada αρνείται να πεθάνει (+video)
Το πολυμήχανο επιτελείο του David Richards φαίνεται πως αναζητά καινούργιες προκλήσεις, καθώς ετοιμάζει ένα όχημα που δεν θα διστάζει να αναμειγνύει βουνό με θάλασσα. Το αφεντικό της Prodrive αγόρασε πρόσφατα ένα Watercar Panther (το αυτοκίνητο/βάρκα που εικονίζεται στις φωτογραφίες) και το βρήκε εξαιρετικά ενδιαφέρον project. Οπότε έδωσε το έναυσμα στους συνεργάτες του για την εξέλιξη κάτι παρόμοιου: «Γνωρίζουμε τι εστί αμφίβια αυτοκίνητα. Μας αρέσουν και ήδη έχουμε ένα team από νεαρούς μηχανικούς που δουλεύουν πάνω στο εγχείρημα. Δίνουμε ιδιαίτερη προσοχή στη διαμόρφωση του κύτους».
Διαβάστε επίσης: Παρανοϊκό κράμα Mercedes S-Class με φορτηγό! (+video)
Περαιτέρω πληροφορίες για το υπό εξέλιξη όχημα της Prodrive δεν υπάρχουν, ωστόσο η πηγή έμπνευσης -το Panther, δηλαδή- κινείται από έναν VTEC 3.7 λίτρων και απόδοσης 305 ίππων, που συναντάμε στο Acura RDX 2ης γενιάς. Το σασί του είναι κατασκευασμένο από ατσάλι και το αμάξωμα από υαλονήματα, προκειμένου να διατηρηθεί το βάρος στα 1.340 κιλά. Στην στεριά είναι ικανό να αναπτύξει ταχύτητες μέχρι 137 χλμ./ώρα, ενώ στην επιφάνεια του νερού μπορεί να φτάσει τα 72 χλμ./ώρα.