Πριν από 24 χρόνια, το 1994 μια μάρκα που σίγουρα δεν θα φανταζόσασταν ποτέ είχε φτιάξει το εικονιζόμενο μικρό σεντάν αυτοκίνητο, που προοριζόταν για την αγορά της Κίνας. Το γεμάτο καμπύλες και κυκλικά σχήματα αμάξωμά του με την αδιάφορη και άκομψη σχεδίαση δεν θυμίζει σε τίποτα τα σπορ και πολυτελή αυτοκίνητα που κατασκευάζει η συγκεκριμένη μάρκα, ενώ ακόμα και το σήμα είναι τελείως διαφορετικό.
Δείτε ακόμη: BMW «δραπετεύει» από την δαγκάνα του νόμου (+video)
Το μοντέλο με την ονομασία «C88» που βλέπετε το είχε κατασκευάσει η Porsche σε μόλις τέσσερις μήνες, όταν η κυβέρνηση της Κίνας ανάθεσε σε 20 εταιρείες (μεταξύ αυτών και η Porsche) να φτιάξουν ένα κόμπακτ, οικονομικό, πρακτικό και ευρύχωρο αυτοκίνητο σε χαμηλή τιμή. Η Porsche λοιπόν κατέθεσε την πρότασή της μέσω του μοντέλου C88, το οποίο παρουσιάστηκε το 1994 στην έκθεση αυτοκινήτου του Πεκίνο. Η ονομασία του αντιπροσώπευε το κόστος των 88.000 γουάν εκείνη την εποχή, ενώ το γράμμα «C» σήμαινε comfort (άνεση) και cheapness (οικονομία).
To C88 είχε μήκος 4,05 μ., πλάτος 1,64 μ., ύψος 1,43 μ. και με μεταξόνιο 2,45 μ. Την κίνησή αναλάμβανε ένα 4κύλινδρο μηχανικό σύνολο 1.1 λίτρων απόδοσης 67 ίππων και 105 Nm ροπής με 5τάχυτο κιβώτιο, επιτάχυνε το αυτοκίνητο από 0-100 χλμ./ώρα σε 16 δευτερόλεπτα, η τελική ταχύτητα άγγιζε τα 165 χλμ./ώρα και η κατανάλωση ήταν 5,8 λτ./100 χλμ. Τελικά το πρωτότυπο αυτό μοντέλο δεν ικανοποίησε τους Κινέζους, ενώ η πώλησή του σε άλλες αγορές απέτυχε. Έκτοτε βρίσκεται στο μουσείο της γερμανικής φίρμας στην Στουτγάρδη.
Δείτε ακόμη: Tο εσωτερικό του κορυφαίου καθίσματος (+video)