Για ένα αρκετά σεβαστό διάστημα από το 2020, όταν πρωτοεμφανίστηκε, το RAM TRX 1500 ήταν το ισχυρότερο pick up παραγωγής όλων των εποχών. Οι 702 ίπποι του συνιστούσαν πρωτοφανές νούμερο στα δεδομένα της κατηγορίας, ξεπερνώντας ακόμα και υπερ-εξελιγμένα supercars. Η Maserati MC20, επί παραδείγματι, έκανε πρεμιέρα την ίδια χρονιά και απέδιδε/αποδίδει 620 ίππους. Μετά βέβαια ήρθαν τα ηλεκτρικά Rivian R1T και Hummer (835 και 1.014 ίπποι αντίστοιχα στις κορυφαίες τους εκδόσεις) να το αποκαθηλώσουν, ωστόσο μέχρι σήμερα το TRX παραμένει στην κορυφή όλων των εποχών για αγροτικά με κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Όλα τα ωραία, όμως, κάποτε τελειώνουν. Ή γίνονται και αυτά ηλεκτρικά. Οι Αμερικανοί έχουν ήδη παρουσιάσει την EV εκδοχή του 1500, δείχνοντας την κατεύθυνση που θα πάρει συνολικά ως μοντέλο. Χώρος για κομπρεσοράτους Hemi δεν υπάρχει στο μέλλον, οπότε το TRX αναγκαστικά θα πρέπει να καταργηθεί. Όχι πριν μας αποχαιρετήσει με την ανάλογη έκδοση, ωστόσο. Το Final Edition βρίσκεται ήδη στους τιμοκαταλόγους της RAM, ξεχωρίζοντας από τα υπόλοιπα TRX 1500 χάρις στα τρία αποκλειστικά χρώματα (Delmonico Red, Night Edge Blue, Harvest Sunrise) και το Satin Titanium φινίρισμα στις ζάντες.
Στο εσωτερικό συναντάμε νέες ραφές στις επενδύσεις δέρματος-suede, με την εμφανέστερη διαφορά να εντοπίζεται στο γιγαντιαίο υποβραχιόνιο και την πλακέτα που φέρει, στην οποία αναγράφεται ο αριθμός παραγωγής. Από πλευράς εξοπλισμού τα πάντα είναι στάνταρ, περιλαμβανομένου premium ηχοσυστήματος 19 ηχείων της Harman Kardon και καθρέπτη που λειτουργεί ως κάμερα.
Στα μηχανικά μέρη τώρα, τα πράγματα βαίνουν στο ίδιο hardcore επίπεδο με τα κλασικά TRX. Ο μηχανικά υπερσυμπιεζόμενος 6.2 V8 παράγει 702 ίππους στις 6.100 σ.α.λ. και 882 Nm στις 4.800 σ.α.λ., τροφοδοτώντας όλους τους τροχούς μέσω τετρακίνησης και 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου. Πέραν των 4,5 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα, το TRX (κάποιοι υποστηρίζουν πως η ονομασία προέρχεται από τον τυραννόσαυρο T-Rex και αποτελεί «μπηχτή» για το Ford F-150 Raptor) επιταχύνει στα πρώτα 160 χλμ./ώρα εντός 10,9 δλ., στα πρώτα 400 μέτρα σε 12,9 δλ. (με ταχύτητα εξόδου 174 χλμ./ώρα) και περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 190 χλμ./ώρα. Οι Αμερικανοί μάλιστα δηλώνουν πως όλα αυτά, το ισχυρότερο θερμικό pick up παραγωγής όλων των εποχών έχει τις προδιαγραφές (αναρτήσεις, σασί, ελαστικά κλπ) να τα κάνει στο χώμα!
Το Final Edition θα διατεθεί σε 4.000 μονάδες, αλλά κυριότερα σε πολύ υψηλότερη τιμή από το κανονικό TRX 1500. Το αρχικό κόστος ορίζεται στις 120.000 δολάρια (110.376 ευρώ), τη στιγμή που το TRX εκκινεί από τις 87.090 (80.100 ευρώ).