Η Acura παρουσίασε την 4η γενιά του MDX, που εκτός από μεγάλος αδερφός του CR-V, είναι και το πιο καλοπουλημένου SUV της πολυτελούς θυγατρικής της Honda.
Το αυτοκίνητο δεν φείδεται διαστάσεων, εκτεινόμενο σε 5.054 χλστ. μήκους (+71 χλστ. σε σχέση με πριν), 1.996 χλστ. πλάτους (+35 χλστ.) και 2.890 χλστ. πλάτους (+71 χλστ), ωστόσο η πιο σημαντική διαφορά είναι άλλη. Η καμπίνα των επιβατών έχει μετακινηθεί 152 χλστ. πιο πίσω, τονίζοντας το σπορτίφ προφίλ του MDX, βελτιώνοντας την κατανομή βάρους και ενισχύοντας την ευρυχωρία. Το μακρύ καπό συνδυάζεται με μικρούς προβόλους, καθότι οι σχεδιαστές της Acura τράβηξαν τους τροχούς στα άκρα και του προσέδωσαν ένα άκρως δυναμικό παράστημα.
Διαβάστε επίσης: Λιμουζίνα Acura TLX στα λεφτά του Honda Jazz!
Φυσικά, για να το καταφέρουν αξιοποίησαν τη νέα πλατφόρμα που βασίζεται η ναυαρχίδα τους, που προσφέρει πλέον ανάρτηση με διπλά ψαλίδια μπροστά και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω, με το εμπρός υποπλαίσιο να είναι 45% πιο άκαμπτο, το πίσω 41% και τη συνολική στρεπτική ακαμψία του σασί να αυξάνεται κατά 80%! Η Acura υπόσχεται εξαιρετικά δυναμικά χαρακτηριστικά και ποιότητα κύλισης λιμουζίνας, με ηχομόνωση κορυφαίου επιπέδου.
Ανάλογες προσδοκίες και για την καμπίνα. Σύμφωνα με τους ίδιους, είναι το πιο premium και τεχνολογικά προηγμένο εσωτερικό που έχουν σχεδιάσει ποτέ. Ξύλινες επενδύσεις, βουρτσισμένο αλουμίνιο και μαλακό δέρμα Milano είναι παρόντα, ενώ υπάρχει δυνατότητα για δερματόδετο πλαίσιο πίνακα οργάνων. Ο οποίος είναι ψηφιακός, λέγεται «Acura Precision Cockpit», φτάνει τις 12,3 ίντσες σε διάμετρο και απεικονίζει πλείστες όσες ενδείξεις (σύστημα πλοήγησης, λειτουργίες αυτοκινήτου κλπ.). Τα ίδια ισχύουν για την κεντρική οθόνη αφής των επίσης 12,3 ιντσών, που είναι Full HD και φιλοξενεί επιπλέον τον έλεγχο του νέου και ισχυρότερου συστήματος πολυμέσων. Εξυπακούεται πως συνδεσιμότητα (Apple CarPlay, Android Auto, Amazon Alexa) και συστήματα ασφαλείας είναι στάνταρ.
Δείτε ακόμα: Εκθαμβωτικό νέο Acura TLX με 2.0λτ. Turbo 280 ίππων
Ιδιαίτερης μνείας αξίζει το ηχοσύστημα. Από τη βασική έκδοση συναντάμε 7κάναλο 350 Watt και 9 ηχείων. Το προαιρετικό MDX Technology Package προσφέρει σύστημα ELS Studio, με 12 κανάλια και ηχεία στα 550 Watt, ενώ στα πακέτα A-Spec και Advance ανεβαίνουμε σε ELS Studio 3D Premium, με 16 ηχεία/κανάλια και ισχύ 710 Watt. Ό,τι πρέπει για την ηχητική απόλαυση των μέχρι 7 επιβατών που μπορούν να φιλοξενηθούν, χάρις στην ανακλινόμενη 3η σειρά καθισμάτων και τη συρόμενη 2η.
Την κίνηση αναλαμβάνουν δυο κινητήρες και αποκλειστικά ένα αυτόματο κιβώτιο 10 ταχυτήτων. Ο ατμοσφαιρικός 3.5 i-VTEC V6 αποδίδει 290 ίππους και 362 Nm, τροφοδοτώντας τους εμπρός τροχούς. Για τους πιο απαιτητικούς, διατίθεται το σοφιστικέ σύστημα τετρακίνησης Torque Vectoring SH-AWD που στέλνει μέχρι το 70% της ροπής στον πίσω άξονα κι από κει, μέχρι το 100% αυτής στον τροχό με την περισσότερη πρόσφυση.
Διαβάστε επίσης: Δοκιμή Honda CR-V 2.0 AWD Hybrid
Η πλήρης δυναμική του SH-AWD και του στησίματος «ξεκλειδώνεται» από το Type-S, που κάνει πρεμιέρα στην 20χρονη καριέρα του MDX. Εδώ φροντίζει ο 3λιτρος twinturbo V6 να δώσει ζωή στο αυτοκίνητο, μέσω 355 ίππων και 480 Nm ροπής. Το κορυφαίο MDX ξεχωρίζει χάρις στους τροχούς 21 ιντσών, τα μεγαλύτερα φρένα και τις δαγκάνες της Brembo, τη διαφορετική μάσκα, τις τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης και τα μαύρα διακοσμητικά.