Μετά από 22 χρόνια, η smart αποχαιρετά τους θερμικούς κινητήρες με την έκδοση urbanshadow και ετοιμάζεται για την ηλεκτροκίνητη εποχή!
Το 2020 η γερμανική εταιρία κλείνει έναν κύκλο που ξεκίνησε το 1998 και εγκαθίδρυσε μία νέα κατηγορία στην αυτοκίνηση: αυτήν, του ευέλικτου, στιλάτου και οικονομικού αυτοκινήτου πόλης. Αυτήν τη στιγμή, η smart είναι η μοναδική μάρκα που προσφέρει όλη τη γκάμα μοντέλων της τόσο με κινητήρες βενζίνης όσο και με ηλεκτρικά μοτέρ. Οι σύγχρονες επιταγές του κλάδου της αυτοκινητοβιομηχανίας (βλέπε αντιρρυπαντικές νόρμες) προτάσσουν τους ηλεκτροκινητήρες, με την smart να ακολουθεί το ρεύμα και να ανακοινώνει πως η επόμενη γενιά του λιλιπούτειου μοντέλου, θα είναι διαθέσιμη μόνο ως αμιγώς ηλεκτρική.
Δείτε ακόμη: Επίσημο: Στους Κινέζους το 50% της smart!
Για να αποχαιρετήσει την εποχή της συμβατικής βενζινοκίνησης, οι Γερμανοί παρουσιάζουν την ειδική έκδοση urbanshadow, η οποία συνδυάζει τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά που κατέστησαν best seller το smart: την ευελιξία με τον στυλάτο χαρακτήρα. Tο smart urbanshadow βασίζεται στην έκδοση passion και είναι εξοπλισμένο με το πακέτο Brabus, το οποίο αποτελείται από εμπρός splitter, πίσω διαχύτη και αεροτομή, διαθέσιμο σε όλους τους τύπους αμαξώματος: coupe, cabrio και forfour. Συγκεκριμένα, προσφέρεται με το σπορ πακέτο «Sleek Style» που περιλαμβάνει ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών σχεδίασης 8 ακτίνων σχήματος Υ σε μαύρο χρώμα, σπορ ανάρτηση, χαμηλωμένη κατά 10 χλστ. για ακόμη πιο σπορτίφ εμπειρία, σπορ τριάκτινο δερμάτινο τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών με paddles για την αλλαγή ταχυτήτων και σπορ πεντάλ από βουρτσισμένο ανοξείδωτο χάλυβα και αντιολισθητικά στοιχεία.
Διαβάστε επίσης: Το Forease+ δείχνει το ηλεκτρικό μέλλον του smart
Επιπλέον, συνδυάζεται με δύο πακέτα εξοπλισμού: το «Light Package» που περιλαμβάνει ambient φωτισμό, κεντρικό υποβραχιόνιο και πρόσθετο όργανο με ρολόι και στροφόμετρο. Κάτω από το αμάξωμα συναντάμε 2 κινητήρες βενζίνης, αμφότεροι με 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο twinamic: ο 3κύλινδρος ατμοσφαιρικός των 999 κ.εκ. συνιστά την βάση της γκάμας, με τους 71 ίππους, ενώ ο επίσης 3κύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος των 898 κ.εκ. φτάνει τους 90 ίππους.