Νέο ρετρό Citroen Type H ταξιδεύει στη δεκαετία του ’40

  • 54cb89c80e45497edd259ba04dc9d880_e
  • 1681a7331713c2abd3f9732afbc8ebaf_e
  • 70932bc29cddb8fa19bf44d21c5f5b82_e
  • 7122221265d4bada6a10b5d0a3d9196b_e
  • NewCitroenTypeHEV002
  • NewCitroenTypeHEV003
  • NewCitroenTypeHEV006
  • NewCitroenTypeHEV001
  • eda4253b17bfe0596e5b93012c18dac4_m
  • 29162ce93d8bd7f51c483943cb4535a0_m
  • 59bcb1d41a24eb7aa955df60a8fa5b57_e
  • NewCitroenTypeHEV004
  • NewCitroenTypeHEV005
  • 1a1089492fb91b8555584349370480d8_e
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/54cb89c80e45497edd259ba04dc9d880_e.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/1681a7331713c2abd3f9732afbc8ebaf_e.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/70932bc29cddb8fa19bf44d21c5f5b82_e.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/7122221265d4bada6a10b5d0a3d9196b_e.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/New20Citroen20Type20H20EV20002.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/New20Citroen20Type20H20EV20003.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/New20Citroen20Type20H20EV20006.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/New20Citroen20Type20H20EV20001.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/eda4253b17bfe0596e5b93012c18dac4_m.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/29162ce93d8bd7f51c483943cb4535a0_m.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/59bcb1d41a24eb7aa955df60a8fa5b57_e.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/New20Citroen20Type20H20EV20004.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/New20Citroen20Type20H20EV20005.jpg
  • https://cdn.autogreeknews.gr/wp-content/uploads/2025/09/1a1089492fb91b8555584349370480d8_e.jpg

Το ιστορικό Citroen Type H του 1947 αναβιώνει, 78 χρόνια μετά το ντεμπούτο του, μέσω ενός Ιταλού καροσερίστα και του πολύ τυχερού Relay, που γίνεται ένα εκ των πιο ξεχωριστών παρουσιών με το λοχιόσημο στη μάσκα.

Το νέο Type H έχει σχεδιαστεί και κατασκευαστεί από την ιταλική φίρμα Caselani, που ειδικεύεται σε restomodding του είδους. Ξεκινώντας από το μπροστινό μέρος, ολόκληρο το ρύγχος του Relay έχει αντικατασταθεί με ένα νέο, που μιμείται εκείνη του επαγγελματικού 2CV. Ο μπροστινός προφυλακτήρας και οι θόλοι των τροχών έχουν επίσης δώσει τη θέση τους σε καινούργιους, που κατασκευάζονται από fiberglass, ενώ νέο είναι και το καπό με το σχήμα V και τις πτυχώσεις.  Όπως στο αυθεντικό Type H , υπάρχουν στρογγυλοί προβολείς που προεξέχουν από το αμάξωμα, ενώ πάνω . Πάνω από τους θόλους των μπροστινών τροχών υπάρχουν ψευδο-αεραγωγοί, που εμπνέονται από τους πραγματικούς του μοντέλου από το 1947, ενώ στο πλάι δεσπόζουν οι οριζόντιες γραμμές, αποτίνοντας φόρο τιμής στο έξτρα έλασμα που τοποθετούσαν οι μηχανικοί της Citroen πίσω από την καμπίνα των επιβατών, προκειμένου να αυξήσουν την ακαμψία του σασί και να διασφαλίσουν την αντοχή του χώρου φόρτωσης.

Πίσω συναντάμε μικρά παραλληλόγραμμα κάθετα τοποθετημένα κρύσταλλα στα φύλλα των θυρών, την ώρα που στα αντίστοιχα φωτιστικά σώματα παρατηρούμε τη μεγαλύτερη ομοιότητα με το Berlingo, καθώς ναι μεν εμφανίζονται σε διπλό κυκλικό μοτίβο (όπως το αυθεντικό), αλλά μοιάζουν αρκετά aftermarket. Στο εσωτερικό συναντάμε οθόνη αφής, κλιματισμό, Bluetooth και Apple CarPlay , ενώ διατίθεται και cruise control για άνεση στις μεταφορές επί εθνικής οδού. Το Type H προσφέρει ωφέλιμο φορτίο έως 1.385 κιλά και διατίθεται σε τέσσερα μεγέθη, μήκους από 5 ως 6,3 μέτρα και ύψος από 2,35 ως 2,77 μέτρα, προσφέροντας μέγιστο όγκο φόρτωσης έως 17 κυβικών μέτρων.

Στα μηχανικά μέρη συναντάμε τον 2.2 HDi ντίζελ σε απόδοση 150 και 180 ίππων, συν μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση με μοτέρ 270 ίππων, μπαταρία 110 kWh και μέγιστη αυτονομία που ξεπερνά τα 370 χλμ., με δυνατότητα γρήγορης φόρτισης έως και 150kW (0-80% σε 55 λεπτά).

Get it on Google Play Download on the App Store