H Automobili Pininfarina δημιούργησε την επετειακή έκδοση Nino Farina (παραλλαγή της έκδοσης Battista) για να γιορτάσει τη ζωή και την καριέρα του θρυλικού Guiseppe «Nino» Farina. Θα κάνει το ντεμπούτο του στο Goodwood Festival of Speed (13-16 Ιουλίου), όπου ο Nino νίκησε στο Goodwood Trophy του 1951. Πίσω από το τιμόνι του θα βρίσκεται ένας πρώην πιλότος της F1, ο Γερμανός Nick Heidfeld.
Πρόκειται για ένα hyper GT αυτοκίνητο περιορισμένης παραγωγής, μιας και θα παραχθούν μόλις πέντε κομμάτια, γεγονός που καθιστά το μοντέλο συλλεκτικό. Οι Ιταλοί δεν επέλεξαν τυχαία τον αριθμό πέντε και αυτό διότι επιθυμούν να γιορτάσουν πέντε κομβικά σημεία της καριέρας και της ζωής του Ιταλού Παγκοσμίου Πρωταθλητή. Στιγμές όπως την ημερομηνία και τον τόπο γέννησής του, την πρώτη pole position, η οποία μάλιστα συνοδεύτηκε με νίκη στο Βρετανικό Γκραν Πρι του 1950, τη δεύτερη νίκη του στο Ελβετικό Γκραν Πρι, την τρίτη και τελευταία νίκη του στο Ιταλικό Γκραν Πρι και φυσικά την ανακήρυξή του σε Παγκόσμιο Πρωταθλητή το 1950.
Σε ένα τόσο ξεχωριστό μοντέλο όπως αυτό όλα έχουν έναν συμβολισμό. Εξωτερικά, το αμάξωμα περιλούζεται από μια εντυπωσιακή απόχρωση κόκκινου χρώματος με την ονομασία Rosso Nino, προς τιμήν των αυτοκινήτων που έτρεξε ο Nino Farina. Η ξεχωριστή χρωματική παλέτα όμως δεν σταματά εδώ. Στο κάτω μέρος του δεσπόζουν δύο ακόμα ειδικά χρώματα, το Bianco Sestiere και το Iconica Blue, που εκτείνονται μέσω μιας λωρίδας τόσο στους καθρέφτες, όσο και στην πίσω πτέρυγα χαρίζοντας μια άρτια διχρωμία. Στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου ξεχωρίζει το εντυπωσιακό γραφικό «01» δείχνοντας για άλλη μια φορά πως δεν πρόκειται για ένα συνηθισμένο hyper car.
O Pininfarina εξόπλισε το αυτοκίνητο με το Furiosa Pack, κορωνίδα του οποίου είναι το ανθρακόνημα (ποδιές, διαχύτες), μειώνοντας έτσι το βάρος. Το ενδιαφέρον εκτός των άλλων κεντρίζουν η μαύρη οροφή, το Exterior Jewellery Pack με φινίρισμα από βουρτσισμένο αλουμίνιο και οι μαύρες δαγκάνες των φρένων. Ειδική μνεία αξίζουν οι νέες σφυρήλατες δεκάκτινες ζάντες αλουμινίου που έρχονται στη μαγική απόχρωση Satin Gold. Τέλος, μια ακόμα λεπτομέρεια που αναδεικνύει την μοναδικότητα του συνόλου αποτυπώνεται στους προβολείς, όπου και είναι χαραγμένο το όνομα του Nino Farina.
Οι σχεδιαστές ακολούθησαν και στο εσωτερικό την κατεύθυνση, με έμφαση στην πολυτέλεια και την ιδιαιτερότητα. Ο οδηγός κάθεται σε ένα αναπαυτικό μαύρο δερμάτινο κάθισμα, ενώ ο συνοδηγός τυλίγεται από το υπέροχο μπεζ και μαύρο Alcantara του καθίσματος. Τα προσκέφαλα των καθισμάτων είναι μοναδικά, στις ζώνες παρατηρούμε κόκκινες και μπεζ ραφές. Το τιμόνι είναι επενδυμένο με μαύρο Alcantara και ανθρακόνημα και στο κάτω μέρος είναι φινιρισμένο με βουρτσισμένο αλουμίνιο και την υπογραφή «Nino Farina».
Οι επιδόσεις είναι καταιγιστικές για το αμιγώς ηλεκτρικό υπεραυτοκίνητο με τους τέσσερις ηλεκτροκινητήρες (ένα για τον κάθε τροχό). Οι 1.900 ίπποι σε συνδυασμό με τα 2.340 Nm ροπής επιτρέπουν επιτάχυνση στα 0-100 σε 1,8 δευτερόλεπτα (!), 0-200 χλμ./ώρα σε 4,75 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 350 χλμ./ώρα. Η μπαταρία ιόντων λιθίου των 120 kWh εξασφαλίζει μεικτή αυτονομία έως 476 χιλιόμετρα, αν και με φουλ γκάζι θα είναι σίγουρα πάρα πολύ λιγότερα.