Θυμάστε το Ora Cat, που δημιούργησε ολόκληρη ιστορία με τη VW και προκάλεσε παραλίγο μηνύσεις από τους Γερμανούς, υπό την κατηγορία της αντιγραφής του Beetle; Οι Κινέζοι όχι μόνο το έχουν ξεχάσει, αλλά πλέον διαθέτουν την κορυφαία έκδοση του ηλεκτρικού μικρού τους, με 172 άλογα!
Η χάρη του Ora GT μόλις έφτασε μέχρι την Αυστραλία, με τους σπορ προφυλακτήρες εμπρός-πίσω, τις κόκκινες λεπτομέρειες εκεί και στις 18άρες ζάντες (σε ελαστικά 215/50), αλλά και τις προσθήκες στα φτερά που κάνουν φαρδύτερο το παρουσιαστικό του GT (και δίνουν μια μακρινή εσάνς από ανθρακονήματα), κάνουν τη μεγάλη διαφορά σε σχέση με τις απλές εκδόσεις. Το «GT» στην αεροτομή επίσης πολύ όμορφη λεπτομέρεια, ενώ γεμάτο εμφανίζεται και το εσωτερικό από το ίδιο μοτίβο. Η κόκκινη φάσα στο ταμπλό συνδυάζεται με ανάλογης απόχρωσης ραφές, πάνω μέρος τιμονιού, αλλά και ενθέσεις στις πόρτες, ενώ suede και δέρμα καλύπτουν το σύνολο σχεδόν των επιφανειών. Οι δυο οθόνες των 10,25 ιντσών φιλοξενούν καινούργια γραφικά, ενώ δεν υπήρχε περίπτωση να λείπουν τα μπάκετ καθίσματα από μια τέτοια έκδοση.
Αρκετοί θα περίμεναν να λείπουν τα παραπάνω άλογα, υποπτευόμενοι ένα απλό αισθητικό πακέτο. Η Great Wall Motors, ωστόσο, προσφέρει μια κανονικότατη κορυφαία έκδοση, καθώς το Ora GT αποδίδει 172 άλογα μέσω του εμπρός τοποθετημένου ηλεκτροκινητήρα (αντί των 145 των υπολοίπων Cat). Η ροπή παραμένει στα 250 Nm, ενώ η μπαταρία ανεβαίνει στα 60,1 kWh (από 48 kWh) και η αυτονομία σε περισσότερα από 400 χλμ., όμως την ίδια ανοδική τάση ακολουθεί και το βάρος. Το κορυφαίο «Γατί» φτάνει τα 1.580 κιλά, κάτι που «φιμώνει» κάπως την επιτάχυνση (0-100 χλμ./ώρα σε 8,5 δλ.). Ρόλο στις αυξημένες ενδείξεις της ζυγαριάς παίζει και ο πλουσιότατος εξοπλισμός, που περιλαμβάνει μέχρι γυάλινη πανοραμική και ανοιγόμενη ηλιοροφή.
Τα παραπάνω αποτυπώνονται και στην τιμή, πάντως. Το Ora GT ξεκινά στην Αυστραλία από τις 51.990 τοπικών δολαρίων, που ισοδυναμούν με 31.800 ευρώ – αρκετά «τσιμπημένο» για κινεζικό EV 4,2 μέτρων, έστω κι αν έχει πάνω από 170 άλογα.