Η Mahindra μπαίνει για τα καλά και στο παιχνίδι της ηλεκτροκίνησης, με το Thar.e. Την EV εκδοχή του εξαιρετικά επιτυχημένου Thar, η οποία υπόσχεται τις καλύτερες εκτός δρόμου δυνατότητες της κατηγορίας.
Το Thar.e είναι μεν πρωτότυπο, αλλά η φίρμα από τη Βομβάη ήδη επιβεβαιώνει πως θα περάσει στην παραγωγή. Μπορεί όχι ακριβώς στην ίδια μορφή, αλλά ηλεκτρικό Thar σίγουρα θα δούμε στο εγγύς μέλλον. Το concept δίνει κατευθύνσεις, με το τετραγωνισμένο και άκρως σκληροτράχηλο παρουσιαστικό να προϊδεάζει για το καλύτερο. Ακόμα και τα φωτιστικά σώματα είναι τετράγωνα, σε ένα εμπρός μέρος απολύτως κάθετο. Το ίδιο ισχύει και για το πίσω, με τις ευθείες γραμμές και τις ακμές να κυριαρχούν στο 90% της παρουσίας του Thar.e. Μόνο οι τροχοί έχουν κυκλικό σχήμα, αν και το σχέδιο των ζαντών επίσης βρίθει ακμών. Αν δεν υπήρχε η μικρή κλίση στο παρμπρίζ, θα μιλούσαμε το απόλυτο παραλληλόγραμμο.
Ο hardcore προσανατολισμός του ινδικού off roader τονίζεται από τους εξέχοντες μεντεσέδες στις πόρτες και τα ρομβοειδή φουσκωμένα φτερά, που κρύβουν αμιγώς χωμάτινα ελαστικά και αναρτήσεις σεταρισμένες με πρώτο μέλημα τις περιπέτειες μακριά από την άσφαλτο. Είναι χαρακτηριστικό πως οι προφυλακτήρες, οι ποδιές, η τοποθέτηση της μπαταρίας, τα πάντα κάτω από το Thar.e, έχουν σχεδιαστεί με σκοπό την αύξηση των γωνιών προσέγγισης/αποχώρησης/ράμπας και τη μεγιστοποίηση της απόστασης από το έδαφος. Οι Ινδοί αναφέρουν μόνο το τελευταίο στοιχείο, που φτάνει στα 30 ολόκληρα εκατοστά. Βλέποντας το αυτοκίνητο πάντως, μπορούμε να περιμένουμε γωνίες προσέγγισης και αποχώρησης πολύ πάνω από τις 35 μοίρες. Για την ακρίβεια, η Mahinda δηλώνει πως η έκδοση παραγωγής θα έχει τις καλύτερες γωνίες και το μεγαλύτερο βάθος υδάτινου περάσματος στην κατηγορία.
Προς το παρόν δεν δηλώνει το μηχανολογικό υπόβαθρο του Thar.e, αν και δημοσιεύματα από την Ινδία κάνουν λόγο για ηλεκτροκινητήρες της VW. H πλατφόρμα INGLO (INdia GLObal) πάντως, όπου θα πατάει το ηλεκτρικό Thar, χρησιμοποιεί μοτέρ και μπαταρίες της BYD. Όπως και να ‘χει, μέσα στο 2024 θα μας έχουν λυθεί όλες οι απορίες.