Ένα ακόμα hypercar εμφανίστηκε στην αυτοκινητική σκηνή, αυτή τη φορά από τον Bertone. Τα υλικά; Συνηθισμένα: εντυπωσιακή σχεδίαση, ανθρακονήματα, 1.000+ άλογα. Εκεί που το GB110 διαφέρει από τα άλλα, όμως, είναι ότι αφενός δεν ακολουθεί τις τάσεις της ηλεκτροκίνησης, αφετέρου δεν καταναλώνει μόνο αμόλυβδη βενζίνη αλλά και σκουπίδια!
Το αυτοκίνητο που δημιουργήθηκε για τον εορτασμό 110 χρόνων από τη δημιουργία του θρυλικού οίκου σχεδίασης και καροσερίας («GB» εκ του «Gruppo Bertone»), αποτελεί ένα ποτ πουρί από ιστορικές δημιουργίες του Nuccio Bertone. Συγκεκριμένα, πρωτότυπα. Οι Alfa BAT της δεκαετίας του 50, η Alfa Romeo Carabo του 1968 -που αποτέλεσε πηγή έμπνευσης για τη Lamborghini Countach- και η Lancia Stratos Zero έδωσαν ιδέες στους σχεδιαστές του GB110, το οποίο εκτός από δυναμική σχεδίαση έχει και συμπαγείς διαστάσεις. Οι Ιταλοί αναφέρουν μεταξόνιο 10 χλστ. μικρότερο (2.630 χλστ.) από εκείνο της Lamborghini Huracan, οπότε και ο συνδυασμός μήκους-πλάτους-ύψους θα πρέπει να κινείται σε παρεμφερή επίπεδα (4.520 x 1.933 x 1.165 χλστ. η Huracan).
Οι πολυάκτινες ζάντες είναι 21 ιντσών μπροστά, με τις πίσω να φτάνουν τις 22 ίντσες και να περιβάλλονται από ελαστικά 335/25. Πίσω από αυτές συναντάμε ατσάλινες δισκόπλακες, και όχι κεραμικές που θα περίμενε κανείς, ενώ η ανάρτηση αποτελείται από διπλά ψαλίδια παντού και ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ. Σχετικά με το τεχνικό υπόβαθρο του αυτοκινήτου τώρα, οι λεπτομέρειες είναι μετρημένες.
Το GB110 ανακοινώνεται με 1.100 ίππους στις 8.400 σ.α.λ. και 1.100 Nm ροπής, τετρακίνηση και 7άρι αυτόματο κιβώτιο. Ο κινητήρας έχει τη δυνατότητα να καταναλώνει συνθετικά καύσιμα με βάση τα πλαστικά απόβλητα, ωστόσο περαιτέρω στοιχεία προς το παρόν απουσιάζουν. Αυτό που λένε οι Ιταλοί είναι πως σασί, μοτέρ και μετάδοση «βασίζονται σε γερμανικό αυτοκίνητο». Σαν να λέμε «Audi R8» δηλαδή, βάσει και των κοντινών διαστάσεων του Bertone με τη Huracan (την αδελφή ψυχή του R8). Συνεπώς, ο 5.2 V10 βρίσκεται κατά πάσα πιθανότητα στο κέντρο του GB110, συνοδεία ενδεχομένως διπλών τούρμπο.
Τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 2,79 δλ., τα πρώτα 200 χλμ./ώρα σε 6,79 δλ. και το 0-300 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε μόλις 14,0 δλ., καθιστώντας το GB110 λίγο πιο αργό από τη Bugatti Chiron (0-200 σε 6,3 δλ. και 0-300 σε 13,1 δλ.). Όσον αφορά την τελική ταχύτητα, ξεπερνά τα 380 χλμ./ώρα.
Η αναγεννημένη ιταλική εταιρία («φαλιμέντο» το 2014, από το 2020 στην κατοχή της Ideactive των Mauro και Jean-Franck Ricci) αναφέρει πως θα κατασκευάσει 33 αυτοκίνητα, δίχως να γνωστοποιεί τιμή ή χρονολογία έναρξης παραγωγής.