Η αγάπη του κόσμου για τα SUV είναι γνωστή και αποδεικνύεται στην πράξη, αφού πάνω από τα μισά καινούργια αυτοκίνητα που πωλούνται είναι SUV. Παράλληλα και τα pickup έχουν ενδιαφέρον, αλλά πολλοί δεν μπορούν να τα αποκτήσουν γιατί είναι επαγγελματικά οχήματα. Συν του ότι οι επιλογές στα «αγροτικά» έχουν περιοριστεί σε σημαντικό βαθμό. Κάποιοι που μπορούν, αντί για SUV αγοράζουν pickup και βάζουν hardtop, γιατί πιστεύουν ότι τα pickup δεν διαφέρουν πλέον από τα SUV. Αυτό το σκεπτικό είναι όμως τελείως λάθος, γιατί τα pickup είναι ελαφρά ημιφορτηγά με καρότσα, πλαίσιο τύπου σκάλας και άκαμπτο άξονα πίσω με φύλλα σούστας (πλην ελαχίστων εξαιρέσεων) για να αντέχουν στα βάρη.
Οι κινέζοι λοιπόν έρχονται να δημιουργήσουν μια νέα μόδα στα SUV. Η Changan μέσω του πρωτότυπου CD701 ενσωματώνει στοιχεία από pickup σε ένα δυναμικού σχεδιασμού SUV. Πιθανώς να σκεφτείτε ότι παραπλήσια φιλοσοφία είχε και το Audi activesphere. Όμως το κινέζικο μοντέλο είναι πιο γήινο και θα μπει στην παραγωγή το 2024. Πρόκειται για ένα μεγάλο SUV με μήκος 5.000 χλστ., πλάτος 1.970 χλστ., ύψος 1.630 χλστ. και μεταξόνιο 3.100 χλστ. Βασίζεται στην πλατφόρμα SDA για ηλεκτρικά οχήματα της μάρκας και παρουσιάζει αρκετό ενδιαφέρον. Κυρίαρχα αισθητικά του γνωρίσματα αποτελούν τα παραλληλόγραμμα εμπρός φώτα που ενσωματώνονται με τη μάσκα – οθόνη, το κουπέ προφίλ του με το έντονης κλίσης πίσω παρμπρίζ και το υπερυψωμένο πίσω άκρο.
Το πίσω παρμπρίζ μπορεί να συρθεί προς τα εμπρός στην οροφή, ενώ η πόρτα του χώρου αποσκευών ανοίγει προς τα κάτω, όπως στις καρότσες των pickup. Έτσι εξασφαλίζεται πλήρως ελεύθερη πρόσβαση στο χώρο αποσκευών. Σε συνδυασμό με μια ειδικά σχεδιασμένη τέντα και σκηνή, είναι έτοιμο για κάμπινγκ. Βέβαια στην καθημερινότητα, ίσως να μην είναι και τόσο πρακτικό το άνοιγμα της πόρτας του πορτ μπαγκάζ προς τα κάτω, ειδικά αν ο ελεύθερος χώρος προς τα πίσω είναι περιορισμένος.
Το εσωτερικό του Changan CD701 είναι όπως θα το περίμενε κανείς από ένα σύγχρονο ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Κοινώς απλό σχεδιαστικά με μινιμάλ γραμμές, με μια μεγάλη κεντρική οθόνη στο κέντρο του ταμπλό, head-up display και ελάχιστα έως καθόλου φυσικά χειριστήρια. Οι μελλοντικοί του επιβάτες φαίνεται ότι θα έχουν στη διάθεσή τους άπλετους χώρους για να απολαμβάνουν τα ταξίδια και τις εκδρομές τους. Περί τεχνικών προδιαγραφών, ηλεκτροκινητήρων και λοιπών στοιχείων, δεν έχει γίνει καμία αναφορά.