Τον περασμένο Μάρτιο, η ιταλική εταιρία Totem Automobili έδωσε στη δημοσιότητα τα πρώτα στοιχεία για την αναβίωση της θρυλικής Alfa Romeo Giulia GT Junior, η οποία τώρα είναι πανέτοιμη να κυκλοφορήσει στους δρόμους.
Δείτε ακόμα: Ποια παγκόσμια πρωτιά είχε η Alfa Romeo 156;
Ως «δότης» για να δημιουργηθεί το μοναδικό αυτό μοντέλο, χρησιμοποιήθηκε η Alfa Romeo Giulia GT Junior 1300/1600 του 1970-1975. Όμως μόνο το 10% του πλαισίου κρατήθηκε για να φτιαχτεί ο σύγχρονος απόγονος. Τα περισσότερα τμήματα του αμαξώματος είναι κατασκευασμένα από αλουμίνιο και ανθρακόνημα, ενώ έχουν γίνει πολλές ενισχύσεις για να αντέξει το σασί την υψηλή απόδοση. Οι αναρτήσεις αποτελούνται από γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω και συνδυάζονται με ρυθμιζόμενα σε 10 επίπεδα αμορτισέρ της Bilstein. Προαιρετικά διατίθενται ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενα αμορτισέρ ή ακόμα και αερανάρτηση. Οι τροχοί είναι 17 ιντσών με ελαστικά 205/40 εμπρός (ή 225/40 R17) και 245/40 πίσω (ή 255/40 R17). Επίσης, τα φρένα αποτελούνται από αεριζόμενους και χαραγμένους δίσκους της Brembo.
Στο ρετρο-μοντέρνο εσωτερικό ο συνδυασμός του δέρματος με το ανθρακόνημα, τα μεταλλικά τμήματα από αλουμίνιο και τα δύο ψηφιακά στρογγυλά όργανα έχουν ταιριάξει τέλεια μεταξύ τους.
Δείτε ακόμα: Alfa Romeo Giulia GTAm γκαζώνει και πωρώνει!
Η Totem GΤelectric έχει μήκος 4.080 χλστ., πλάτος 1.760 χλστ., ύψος 1.240 χλστ., μεταξόνιο 2.401 χλστ. και ζυγίζει 1.410 κιλά. Κάτω από το καλοσμιλεμένο της αμάξωμα «κρύβεται» ένας ηλεκτροκινητήρας και μια μπαταρία. Το ηλεκτρικό μοτέρ των 130 κιλών διαθέτει ισχύ 518 ίππων και 940 Nm ροπής, προσφέροντας επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα σε 3,4 δλ. και μέγιστη ταχύτητα 245 χλμ./ώρα.
Παρότι ηλεκτρικό, υπάρχουν ηχεία που προσομοιώνουν ήχους, ακόμα και δονήσεις αντίστοιχους από κινητήρα εσωτερικής καύσης, μέχρι και αλλαγές ταχυτήτων. Όλα αυτά είναι προσαρμόσιμα για να δίνουν την αίσθηση στον οδηγό ενός «κανονικού» σπορ αυτοκινήτου, αλλά όπως και να το κάνουμε θα είναι όλα τεχνητά.
Ο ηλεκτροκινητήρας αντλεί ενέργεια από μια μπαταρία χωρητικότητας 50,4 kWh και βάρους 350 κιλών. Είναι τοποθετημένη στο δάπεδο του αυτοκινήτου και εξασφαλίζει αυτονομία 360 χιλιομέτρων, ενώ μια πλήρης φόρτιση διαρκεί 7 ώρες.
Δείτε ακόμα: Η ιστορική πρωτιά της Alfa Romeo 33