H MG έχει αναγεννηθεί χάρις στα κεφάλαια των Κινέζων. H SAIC επανέφερε την ιστορική βρετανική φίρμα στη ζωή, της προσέφερε υπερσύγχρονα μοντέλα και ετοιμάζεται να την εντάξει στο κλαμπ των αυτοκινητοβιομηχανιών που έχουν ξεπεράσει τα 500 άλογα. Υπεύθυνος για αυτό θα είναι ο διάδοχος του MG TF, ευρύτερα γνωστός ως Cyberster.
Οι προδιαγραφές του κινεζοβρετανικού roadster αποκαλύφθηκαν μέσω του Υπουργείο Βιομηχανίας της Κίνας, φανερώνοντας ένα sportscar που έρχεται να κάνει «ζημιές» στην κατηγορία. Οι διαστάσεις του Cyberster δεν έχουν σχέση με το TF ή το Mazda MX-5, καθώς το Cyberster είναι τουλάχιστον μισό αυτοκίνητο πάνω σε μπόι. Το μήκος φτάνει τα 4.535 χλστ., το πλάτος τα 1.913 χλστ., το ύψος τα 1.329 χλστ. και το μεταξόνιο τα 2.690 χλστ., ξεπερνώντας κατά 592 ολόκληρα χλστ. το TF και κατά 620 χλστ. το σημερινό Miata! Ακόμα και σε σχέση με την σαφώς μεγαλύτερη BMW Z4, το Cyberster είναι 211 χλστ. μακρύτερο. Σε άλλη κατηγορία και το βάρος, που φτάνει τα 1.850 κιλά (1.105 κιλά το TF, 1.058 το MX-5). Αναμενόμενο, βέβαια, καθώς το halo car της MG κινείται αποκλειστικά από ηλεκτροκινητήρες και τροφοδοτείται από μπαταρίες.
Το αμιγώς ηλεκτρικό Cyberster προσφέρεται σε δυο εκδόσεις: μια με μονό κινητήρα, μια με διπλούς. Η βασική αξιοποιεί ένα μοτέρ 314 ίππων τοποθετημένο στον πίσω άξονα, την ώρα που η κορυφαία διαθέτει άλλον έναν 204 ίππων μπροστά και αυξάνει την απόδοση του πίσω στους 340 ίππους. Η συνολική ισχύς ανέρχεται στα 536 άλογα και επιταχύνει το τετρακίνητο roadster στα πρώτα 100 χλμ./ώρα, σε λιγότερο από 3,0 δλ. Επιδόσεις για το πισωκίνητο δεν ανακοινώνονται, αλλά και στα δύο η τελική περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 200 χλμ./ώρα. Πληροφορίες δεν υπάρχουν ακόμα ούτε για τη χωρητικότητα των μπαταριών, ούτε για την αυτονομία.
Πλήρης τεχνική και οπτική αποκάλυψη (δεν έχουμε εικόνες από το εσωτερικό), στο επίσημο ντεμπούτο του μοντέλου, στις 18 Απρίλιου και το Σαλόνι της Σαγκάης.