Η Ford επενδύει εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ και δολάρια, για την ανάπτυξη νέων μπαταριών και αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων, τόσο των επιβατικών, όσο και επαγγελματικών. Μεταξύ αυτών είναι και το νέο E-Transit Custom, που έκανε την εμφάνισή του τον περασμένο Σεπτέμβριο.
Από την άλλη πλευρά, η κινεζική εταιρεία Jiangling Motors (JMC), έκανε κάτι πολύ πιο απλό για να καλύψει τις τοπικές ανάγκες της τεράστιας αυτής αγοράς. Πήρε το δεύτερης γενιάς Ford Transit και το μετέτρεψε σε ηλεκτρικό. Πρόκειται για το μοντέλο JMC Teshun Touring EV, το οποίο από μπροστά θυμίζει το υπάρχον Ford Transit Custom του 2012, όμως από εκεί και πίσω είναι το παλιό Transit που παρουσιάστηκε το 1986 και ανανεώθηκε το 1994!
Η JMC έλαβε την άδεια το 2006 από τη Ford να κατασκευάσει το δεύτερης γενιάς Transit, αποκλειστικά για την κινεζική εγχώρια αγορά, κάνοντας διάφορες αλλαγές στον σχεδιασμό. Το 2017 δέχτηκε το πρώτο facelift, ενώ το 2021 έγινε ένα ακόμα φρεσκάρισμα, στη μορφή που το βλέπετε. Εκτός από το νέο ηλεκτρικό, διατίθεται με πετρελαιοκινητήρα 2.8 λτ., ισχύος 122 ίππων και 300 Nm ροπής.
Σχετικά με το Teshun Touring EV εφοδιάζεται με ένα ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 163 ίππων και 320 Nm ροπής, που κινούν τους εμπρός τροχούς. Με την μπαταρία των 65 kWh, η κινεζική μάρκα αναφέρει μεικτή αυτονομία 300 χιλιομέτρων ή 500 χιλιόμετρα με σταθερή ταχύτητα (προφανώς χαμηλή) και 0-100 χλμ./ώρα σε 15 δευτερόλεπτα. Όσο για το χώρο φόρτωσης, κυμαίνεται μεταξύ 2,47 έως 3,88 κ.μ. Άγνωστο είναι το ωφέλιμο και μεικτό βάρος, όπως και άλλες τεχνικές προδιαγραφές.