Οι Κινέζοι μπορούν να υπερηφανεύονται πως έχουν στις τάξεις τους το πιο αεροδυναμικό SUV στα χρονικά της αυτοκίνησης, μετά το λανσάρισμα του EC7. Του νέου μεσαίου SUV της NIO, που υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να δούμε και στην Ευρώπη.
Το EC7 αποτελεί ουσιαστικά τη σπορ και κουπέ crossover εκδοχή του EL7, που επιβεβαιωμένα θα έρθει στη Γηραιά Ήπειρο. Οι διαφορές στο αμάξωμα εντοπίζονται στην καμπύλη γραμμή της οροφής και το ελαφρώς μακρύτερο πίσω μέρος, που φτάνει το μήκος στα 4.968 χλστ. Το μεταξόνιο αγγίζει τα 3 μέτρα (2.960 χλστ.), το πλάτος ξεπερνά τα 1,97 μ. (1.974 χλστ.) και το ύψος τα 1,70 μ. (1.714 χλστ.), όμως το πιο σημαντικό που προκύπτει από τις πληθωρικές διαστάσεις είναι το αεροδυναμικό αποτύπωμα.
Σύμφωνα με τους Κινέζους ο συντελεστής οπισθέλκουσας του EC7 ανέρχεται σε μόλις 0,23! Ένα εξαιρετικό Cd, που θέτει ρεκόρ όλων των εποχών για SUV και αποτελεί μια από τις καλύτερες επιδόσεις σε αυτοκίνητο παραγωγής, ανεξαρτήτως κατηγορίας. Μεγάλο ρόλο στην επίτευξή του παίζει, εκτός από το σχήμα του αμαξώματος και τις αεροδυναμικές γραμμές, η ενεργή αεροτομή, που θυμίζει αρκετά εκείνη της Porsche Cayenne Coupe.
Η ισχύς προέρχεται από δυο ηλεκτροκινητήρες (ένας εμπρός, ένας πίσω), οι οποίοι παράγουν συνδυαστικά 650 ίππους και 850 Nm ροπής. Δύναμη ικανότατη για επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,8 δλ. και ηλεκτρονικά περιοριζόμενη τελική 200 χλμ./ώρα. Το EC7 διατίθεται με τρεις διαφορετικές μπαταρίες, χωρητικότητας 75, 100 ή 150 kWh, και αυτονομία που ποικίλει από 490 έως 940 χλμ. – βάσει του (πολύ πιο επιεική συγκριτικά με το WLTP) κινεζικού κύκλου CLTC.
Η Nio δέχεται ήδη παραγγελίες για το EC7, με τις πρώτες παραδόσεις να προγραμματίζονται για τον ερχόμενο Μάιο. Οι τιμές ξεκινούν από τις 488.000 γουάν (65.877 ευρώ) και φτάνουν έως τις τις 546.000 γουάν (73.750 ευρώ).