Άλλο ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο ήρθε να προστεθεί στην ατελείωτη γκάμα των Κινέζων κατασκευαστών, αυτή τη φορά με ρετρό διάθεση και έμπνευση από το Suzuki Alto 2ης γενιάς.
Το Jiangnan U2 προέρχεται από την Jiangnan Automobile, μια από τις παλιότερες αυτοκινητοβιομηχανίες της Κίνας. Τόσο παλιάς, ώστε κατασκεύαζε μια rebadged εκδοχή του Alto MK2, στις αρχές της δεκαετίας του 2000. Το Jiangnan TT (απορίας άξιο πώς δεν τους κυνήγησε νομικά η Audi) κυκλοφορούσε από το 2001 έως το 2010 στην κινεζική επικράτεια, βασιζόμενο στο Alto χρονολογίας 1984-1988.
Αυτό το αυτοκίνητο, λοιπόν, αποτέλεσε οδηγό για τους σχεδιαστές του U2. H έμπνευση πάντως φαίνεται πως περιορίστηκε στο κάθετο εμπρός μέρος, τα φωτιστικά σώματα, τη μαύρη φάσα που τα ενώνει και τα πίσω φανάρια. Η διαμόρφωση της μάσκας, βέβαια, θυμίζει και λίγο Honda e, με τη διαφορά ότι εδώ τα φανάρια είναι παραλληλόγραμμα αντί στρογγυλών. Οι διαστάσεις το καθιστούν ταμάμ για την πόλη, καθώς το μήκος περιορίζεται στα 3.840 χλστ. και το μεταξόνιο στα 2.521 χλστ., την ώρα που η διχρωμία με την οροφή και οι πτυσσόμενες χειρολαβές δίνουν τη σύγχρονη εικόνα, που περιμένεις από ένα EV του 2023.
Εικόνα από το εσωτερικό δεν βλέπουμε, αλλά φαίνεται πως στην κορυφή του ταμπλό υπάρχει οθόνη αφής για το σύστημα πολυμέσων. Την κίνηση του U2 αναλαμβάνουν δυο διαφορετικοί ηλεκτροκινητήρες, απόδοσης 75 ίππων/120 Nm και 109 ίππων/160 Nm. Αμφότεροι τροφοδοτούν αποκλειστικά τους εμπρός τροχούς, με επίσης δυο διαφορετικές μπαταρίες να συνδυάζονται μαζί τους. Τα τεχνικά χαρακτηριστικά αναφέρουν μέγιστη αυτονομία 305 και 406 χλμ. αντίστοιχα, αλλά βάσει του κινεζικού κύκλο CLTC.