Τα τελευταία χρόνια τα supercars και hypercars έρχονται από παντού. Ιδιαίτερα σε ηλεκτρική μορφή. Μέσα στο συρφετό μπαταριών και ηλεκτροκινητήρων, έρχονται οι Ελβετοί να παρουσιάσουν ένα παραδοσιακό βενζινοκίνητο τεχνούργημα, με V10 κινητήρα και διπλά τούρμπο.
Ο λόγος για την Hispano Suiza και το Maguari HS1 GTC, που κυκλοφορεί σε ψηφιακή μορφή και πρωτότυπα από το 2019. Η ελβετική εταιρία αντιμετώπισε ουκ ολίγα προβλήματα, με τις φήμες να την ήθελαν ένα βήμα πριν τη χρεοκοπία τον Φεβρουάριο. Ο Daniel Baumgartner, μέλος του Δ.Σ., ξεκαθαρίζει πως τέτοιο θέμα δεν τίθεται και το Maguari είναι προγραμματισμένο για επίσημο ντεμπούτο μέσα στον Απρίλιο. Μάλιστα η πρεμιέρα του θα συνοδευτεί κι από έναρξη παραγωγής. Τι εστί HS1;
Μπροστά, βλέπουμε την έμπνευση από τον λευκό καρχαρία στη διαμόρφωση της μάσκας και των αιχμηρών φωτιστικών σωμάτων. Το θεόρατο πλάτος του φτάνει τα 2,1 μέτρα, με το μήκος να εκτείνεται σε 5,1 μέτρα και το ύψος στα 1,25 μέτρα. Ολόκληρο το αμάξωμα κατασκευάζεται από ανθρακονήματα και κουμπώνει σε ένα αλουμινένιο αυτοφερόμενο σασί, σταματώντας τη ζυγαριά στα 1.890 κιλά. Ο κινητήρας είναι ένας 5.5 V10 twinturbο, ονομαστικής απόδοσης 1.200 ίππων και 1.100 Nm ροπής. Προέλευση δεν ανακοινώνεται, οπότε μέχρι αποδείξεως του εναντίου εκλαμβάνουμε το μοτέρ ως in-house προϊόν της Hispano Suiza.
Η κίνηση μεταφέρεται στους πίσω τροχούς, μέσω 7τάχυτου αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη, προσδίδοντας επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα κάτω από 2,8 δλ. και τελική ταχύτητα ηλεκτρονικά περιοριζόμενη στα 360 χλμ./ώρα. Δίχως τον κόφτη, οι Ελβετοί υποστηρίζουν πως το hypercar τους έχει τη δυνατότητα να ξεπεράσει τα 400 χλμ./ώρα. Το φρενάρισμα εναπόκειται σε κεραμικούς δίσκους 440 χλστ., που κρύβονται πίσω από τροχούς 22 ιντσών μπροστά και 23 πίσω (285/35 ZR22 και 335/30 ZR23 αντίστοιχα οι διαστάσεις των ελαστικών). Η ανάρτηση, τέλος, αποτελείται από διπλά ψαλίδια γύρω-γύρω και το σύστημα Active Hybrid Lifting System, που αυξομειώνει κατά το δοκούν την απόσταση από το έδαφος.
Ο προγραμματισμός της Hispano Suiza Automobilmanufaktur AG θέλει παραγωγή 300 κομματιών σε διάστημα 6 ετών, με την ετήσια δυναμική των εγκαταστάσεων στο Μόναχο να τοποθετείται στις 50 μονάδες. Τιμή δεν ανακοινώνεται, αλλά έχουμε δει πως τέτοιες κατασκευές κυμαίνονται τουλάχιστον στο εκατομμύριο.