Τα SUV έχουν κατακτήσει όλο τον κόσμο, για αυτό και οι εταιρείες φροντίζουν να έχουν πολλά, καλύπτοντας μια ευρεία γκάμα αγοραστών. Γεγονός που ισχύει και για την Ινδική Tata, η οποία διαθέτει το μίνι Punch, το μικρό Nexon, το μικρομεσαίο Harrier και το μεσαίο Safari.
Το Tata Safari έχει μήκος 4.661 χλστ., πλάτος 1.894 χλστ., ύψος 1.786 χλστ. και μεταξόνιο 2.741 χλστ. Βασίζεται στην πλατφόρμα OmegaArc, η αλλιώς την JLR D8 που «πατάνε» τα Land Rover Discovery Sport, Range Rover Evoque και Jaguar E-Pace. Σχεδιαστικά παρουσιάζει ενδιαφέροντα στοιχεία μπροστά, όπως είναι η μάσκα που ενώνεται με τα λεπτά φώτα ημέρας LED, τα κυρίως φωτιστικά σώματα πιο κάτω και ο προφυλακτήρας με την ασημί ποδιά. Στο πλάι ξεχωριστό γνώρισμα αποτελούν οι μπάρες στα πίσω παράθυρα που ενώνονται με τις ράγες οροφής, ενώ πίσω το βλέμμα εστιάζει στα μακρόστενα φανάρια.
Μοντέρνο είναι και το εσωτερικό, όπου κυριαρχούν οι ευθείες γραμμές στο ταμπλό και το ενιαίο πάνελ στο κέντρο, όπου ενσωματώνεται η οθόνη αφής των έως 8,8 ιντσών με τους αεραγωγούς. Ανάλογα την έκδοση εφοδιάζεται ακόμα με ψηφιακό πίνακα οργάνων, 6 αερόσακους, όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, δερμάτινο σαλόνι, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες παρκαρίσματος, πανοραμική οροφή, Drive modes και διάφορα ακόμα. Στην καμπίνα του Safari μπορούν να φιλοξενηθούν 6 ή 7 επιβάτες, με χώρο αποσκευών από 447 έως 1.658 λτ., ανάλογα τη διαμόρφωση των καθισμάτων.
Το νέο Tata Safari τροφοδοτείται αποκλειστικά με 2.0 λτ. κινητήρα πετρελαίου Multijet, ισχύος 170 ίππων στις 3.750 σ.α.λ. και με ροπή 350 Nm στις 1.750-2.500 σ.α.λ. Το μηχανικό αυτό σύνολο συνδυάζεται με μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο 6 ταχυτήτων.
Οι τιμές του στην Ινδία ξεκινούν από 1.524.900 ρουπία και φτάνουν τα 2.215.900 (σημερινή ισοτιμία 18.940 ευρώ και 27.510 ευρώ αντίστοιχα). Για τα εκεί τοπικά δεδομένα είναι αρκετά χαμηλές, αφού αντίστοιχα σε διαστάσεις ευρωπαϊκά SUV πωλούνται στα διπλάσια λεφτά.