H BYD το έχει πάρει απόφαση να γίνει η κορυφαία ηλεκτρική μάρκα στον κόσμο, καταφέρνοντας προς ώρας να βάζει στα σχοινιά ακόμα και την Tesla. Οι Κινέζοι δεν σταματούν τις εμπορικές τους επιθέσεις, λανσάροντας καινούργια μοντέλα διαρκώς στα δημοφιλέστερα segments της αγοράς. Τελευταίο χτύπημα αποτελεί το Yuan UP, που μπαίνει στα B-SUV και σπέρνει πανικό στον ανταγωνισμό με την τιμή του.
Το Yuan UP ενστερνίζεται την εταιρική ταυτότητα των BYD στο εμπρός μέρος, θυμίζοντας σε εκτενή βαθμό το μεγαλύτερο ATTO 3. Σε σχέση με εκείνο οι γραμμές στο προφίλ είναι πιο ευθείες, ενώ περισσότερα είναι και τα crossover χαρακτηριστικά (βλέπε προστατευτικά στις πόρτες). Στο πίσω μέρος η εικόνα θυμίζει ελαφρώς GLB, τόσο ως προς τη σχετικά κάθετη κλίση του αμαξώματος όσο και της διαμόρφωσης των φωτιστικών σωμάτων. Γενικότερα, πάντως, το Yuan UP αποπνέει αέρα SUV (σκληροτράχηλου μάλιστα) και δείχνει μεγαλύτερο από όσο είναι (μήκος 4.310 χλστ., πλάτος 1.830 χλστ., ύψος 1.657 χλστ., μεταξόνιο 2.620 χλστ.).
Από το εσωτερικό δεν έχουμε φωτογραφίες, αλλά θεωρείται δεδομένη η καθιερωμένη -για BYD και νέο αυτοκίνητο γενικότερα- διάταξη με οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό, αεραγωγούς/χειριστήρια κλιματισμού από κάτω και ψηφιακό πίνακα οργάνων δίπλα.
Στο τεχνικό σκέλος από την άλλη πλευρά, η εικόνα είναι γνωστή και γνώριμη. Την κίνηση του Yuan UP αναλαμβάνουν οι ηλεκτροκινητήρες και μπαταρίες του Dolphin, απόδοσης 94 ή 174 ίππων και χωρητικότητας 32 ή 45,1 kWh. Η απόδοση κυμαίνεται από 301 έως 401 χλμ., αλλά μιλάμε πάντα για τον κινεζικό κύκλο CLTC. Το μεγαλύτερο προσόν του Yuan UP βέβαια, δεν είναι άλλο από την τιμή. Στην περιοχή των 100.000 γουάν θα ανοίξει η γκάμα, που ισοδυναμούν με λιγότερο από 13.000 ευρώ (12.983)! Το καλύτερο είναι ότι θα έρθει στην Ευρώπη, λογικά με υψηλότερο αντίτιμο – αλλά ασυναγώνιστα συμφέρον συγκριτικά με τον ανταγωνισμό.